Lotte&Babyspiren Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hvilke symptomer har vi nå? Er vi kvalme? Trette? Jeg er kvalm så det holder, brekker meg flere ganger om dagen. Trett som en sild, ligger i senga til langt ut på dagen (men presser meg til å gå tur med bikkja på kvelden) Må spise nesten hele tiden, små måltid som demper kvalmen. Tisser oftere og er ganske humørsjuk! (stakkars mann!) Kvalmen er verst!!!!:S:S
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke kvalm iallefall, men veldig sulten:p Og trett ja:o Huff, sover jo hele dagene jo-o
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er bare litt små kvalm på ettermiddagen jeg. Ikke noe som stopper matlysten. Er ikke videre trøtt heller.. Jeg har ikke andre symptomer enn voksende, ømme bryster med antydning til melk. og en voksende mave. Nå kan jeg se bulken der nede! Og innimellom må jeg ha på mammabukser fordi jeg ikke får lukket igjen glidlåsen på buksa. Maven er jo ikke stor, men det ubehagelig med press.. 1 lege time har jeg 5 desember. Gleder meg veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå