Gå til innhold

Flere som IKKE har fått mage enda?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned ca en kg etter at jeg ble gravid og har ikke antydning til mage. (Bortsett fra den som var der fra før ;-))

Har ikke vært noe kvalm og synes jeg spiser bra.

Blir nesten bekymret jeg...

Er i uke 15 og er førstegangsfødende. Normalt vekt.

Noen flere som ikke har begynt å få mage enda?

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg...jeg hadde ikke mage før godt over uke 20 med jentungen...da vi skulle på ul i uke 18 så var jeg sikker på at de bare kom til å se tarmer der inni..(men det var en serdeles aktiv liten baby der inni ja).de eneste tegnene jeg hadde på at jeg var gravid var positiv test og null mens...fikk beskjed om at jeg hadde bakoverliggende livmor og da kunne det ta litt tid...så plutselig på 14 dager sa det "bomp" og der var magen!!

Nå har jeg vel litt mer mage...men er jo litt rundere enn det jeg var før(uke16 nå) men kjenner en fin rund kul om morgenen da magen min egentlig er ganske flat(når jeg ligger på gygg*ler*)

Jeg er i uke 14, begynner på uke 15 i morgen, og har så og si ingen mage enda. Er førstegangsfødende slik som deg.

Har også gått ned 1-2kg. Ingen av klærne strammer heller, så trenger visst ikke å kjøpe mammaklær på en stund:-)

Jeg har ikke fått mage, og jeg er gravid med nr. 2. Er i uke 15 i dag. Med førstemann fikk jeg litt mage i uke 20.

Det kan jo være at jeg ikke får mage nå, siden jeg har litt ekstra kilo på magen fra før. Har ikke gått opp noen ting, jippi:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...