Gå til innhold

røyker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sluttet begge to for 3 mnd siden. Har slutten så mange ganger i forbindelse med forsøkene, men hver gang har jeg vel bestem å begynne igjen når det har gått dårlig. Høres jo helt teit ut.....og det er det også.... Tidliger har vi sluttet da jeg begynte å spraye, og den ene gangen røyket vi frem til dagen før egguttak. Ekkelt å tenke på, så nå er jeg glad vi har sluttet i god tid!!! For de som ikke røyker, er dette vanskelig å forstå.

Vi har hele tiden sluttet å røyke begge to, synes det er feigt at mannen ikke skal slutte. Får jo ikke noe bedre sæd av røyk....og det ville vært hensynsløst synes jeg, om jeg måtte sluttet alene.

Etter å ha vært røykfri i 3mnd-JEG NYTER DET!!!! Er utrolig stolt og innser at dette er ikke noe jeg mer trenger. Jeg skjønner nå at det ikke hjelper å røyke om en er lei seg, er sint, er glad, for å være sosial osv. Jeg lover!!! Jeg har virkelig vært til motivasjon for mange venninner, så spør meg gjerne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skremselspropaganda hjelper ikke for å få en til å slutte, det vet jeg:o) Vilje er det eneste som skal til:o)

Lykke til for alle røykende kvinner! Det er ikke lett, men virkelig verdt det. Etter å ha røyket i 15år, er jeg endelig kvitt min fiende, hehe

Annonse

Jeg røykte en del tidligere, men klarte å slutte etter ferien, dvs 20 august hadde jeg siste røyken.

Har klart å holde meg, men som Brumm var jeg egentlig ganske klar til å ta en røyk igjen denne uka, da jeg var sikker på at dette forsøket ikke lykkes...

Kunne tatt meg en røyk når som helst, har enda lyst på..

Men hvis alt nå går som det skal blir det INGEN røyk på meg det neste året!! *glise*

Og da må jeg vel være kvitt røyksuget?!?

så flinke dere er!!!

jeg "sluttet" ved forrige forsøk også,men siden det ikke gikk hadde jeg en gooood grunn til å begynne igjen.mente jeg da...det er jo helt teit,men bare røykere som kan skjønne det tror jeg!

håper det lykkes for alle å slutte å røyke.det gir en utrolig god følelse,selv om jeg har en tendens til å sprekke etter 2 uker,....da er jeg så stolt av meg selv at jeg mener jeg har fortjent en røyk...!at det går an å være så dum! (flau)

vel..ingen gode grunner til å røyke...iallefall ikke nå når vi skal ha spirer i magen vår hele gjengen!!!!!!!!!!!!!

Ja må jo nesten le, skjønner veldig godt hva du mener alshva:o) Jeg har totalt sluttet 9ganger de siste 2 årene. Hver gang svaret på den negative blodprøven har kommet, har jeg begynt igjen. Jeg har sittet hjemme og grått, mannen på vei hjem og jeg sendre mls at han må huske å kjøpe røyk...... Når jeg tenker på d et nå, er det jo ganske teit..... men følte da at siden jeg ikke var gravid, skulle jeg ihvertfall røyke. Men nå har vi sluttet for godt. Jeg vet at jeg ikke kan ta en røyk igjen, fordi jeg vet hvor kort veien er tilbake..... Skal ikke mer enn en røyk til. Og når barna til venninner forteller til sine foreldre hvor farlig det er å røyke, får jeg dårlig samvittighet. Det er en deilig følelse nå å vite at ikke røyken BESTEMMER over meg lenger!!! For det er jo sånn det har vært.....

Dere er kjempe flinke alle sammen!!! Stå på!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg røykte for flere år siden, men så tok jeg til fornuft.

Helt uforståelig for meg at noen stopper med en gang de er gravid og så begynner de igjen etterpå. Synes det er uansvarlig som mor (eller kommende mor) å utsette seg selv for så stor risiko, barnet må ligge å kjenne den kvalme stanken fra mor når de blir kost med, barnet risikerer mer plager og sykdommer når den gravide røyker..... Det hjelper ikke å skremme, kun vilje og fornuft som kan få dere til å slutte. Håper mange av dere vil bli motivert til å leve røykfritt iløpet av denne perioden :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...