Surk Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 har elektrisk, men pumper meg bare om kvelden, syns den suger ut så lite,. har fått låne ei avant, fungerer bra den, men vil kjøpe meg ei sjølv.. så lurer litt på dr.brown!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 den SUGER. hehe den er dritdårlig. syns jeg ihvertfall!
Surk Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 oki!! da veit eg da!! Blir vel ei avant eg kjøper d!! den funker no iallefall på meg!!!
trollet66 Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vil helt klart anbefale Avent . Har prøvet Dr. Browns g noen andre, Avent er helt klart best på manuell siden spør du meg....
Lothiriel Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har hatt dr. brown manuell pumpe, og jeg klarte ikke få ut en eneste dråpe. så den heiv jeg rett og slett. Nå har jeg Avent sin elektriske, og den er helt genial.
Blue Lady Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Synes DrBrown er super jeg! Fullpumpet i 4 mnd med denne da jeg fikk Lucas. Tømmer brystet på 5 min med den nå, gor som regel 120 ml. Ingen problemer med den pumpa
Mor til to små Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Hei. Avent fungerer ti ganger bedre enn Dr. Brown etter min mening. Jeg har testet ut flere forskjellige pumper og Avent var klart best. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå