gig84 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 ser ut som om det er mensen som kommer her idag på rugedag 10. har ikke kommet friskt rødt blod enda, men masse spotting. så da gikk det ikke på første forsøk. håper vi får et frysforsøk før jul. har tre egg i en ampulle på frys, så håper 2 av dem overlever opptining og kan brukes. da skal vi sette inn 2. dette er fryktelig vanskelig, først gå i den spenningen etter innsetting, også få mensen.. . .helt grusomt. får ringe haugesund i morgen, viss jeg får friskt blod til da, noe jeg garantert gjør.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Uff da.. vet så godt hvordan du har det. Men jeg krysser det jeg kan jeg for at du lykkes!!!
venter7 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har også 3 egg på frys i en ampulle, og vil sette inn to på neste fryseforsøk. Jeg har spottet i går og i dag.....så vi ligger nokså likt i løypa. Litt usikker på om vi skal vente til over jul med neste forsøk. Vet du noe om hvor raskt man kan gå i gang med fryseforsøk og evt.hvilken medisin som tas?
gig84 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 ringte haugesund idag, måtte alltid hoppe over en syklus før frys forøk, dette pga alle hormonene som er tilført kroppen. ved frys skal jo eggene settes inn i naturlig syklus. så jeg skal ringe når jeg får mensen neste gang, også må jeg på ul ca dag 10 for å se om der er eggløsning på gang, viss der er det settes det/ de befrukta eggene inn en gang etter det. så da blir det nok innsetting her i desember, med testdato rundt julaften.
venter7 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg ringte også sykehuset i dag....Jeg har litt lange og uregelmessige sykluser, så jeg skal stimuleres også ved fryseforsøk (kun tabletter). Vi regner med å vente til januar da vi skal reise bort i julen. Vel, vel....da får vi bare manne oss opp til neste forsøk! Håper spirene sitter denne gangen. Hvordan er formen din? Jeg føler meg ganske deppa....er så redd for å aldri lykkes. Selv om dette var mitt 1.forsøk. Lykke til i alle fall. Skal krysse fingrene for deg.....og meg:)
togutter-08og10 Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Uff da, det høres ikke bra ut. jeg føler virkelig med deg. Selv er jeg på rugedag 3, og jeg kan skjønne at du er bekymret. Lykke til, skal sende deg positive tanker.
gig84 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 hei venter7. jeg er også deppa, veldig deppa. mange tanker som sviver i hodet, er også veldig redd for å ikke lykkes. også er jeg så missunnt på folk som er gravide. dette var jo mitt 1. forsøk også, men det hjelper ikke mitt oppi dette. det føles så meningsløst og urettferdig. ligger her på sofaen og synes synd på meg selv. . . hihi. neste gang skal vi to få to streker på gravitesten, og vi skal ikke få besøk av mensen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå