Gå til innhold

En liten oppmuntring...


Erisa*

Anbefalte innlegg

Hei, kjære jenter i første trimester!

Det blir lett mye bekymring i denne perioden, og det blir kanskje ikke bedre av å være her inne, med tanke på SA og MA og alt det der... Men jeg tenkte jeg ville fortelle at det kan gå bra, også når man har mista en gang. Jeg hadde en SA i mitt første svangerskap, uke 7, og var veldig redd for at det skulle skje på nytt når jeg ble gravid igjen. Men det har gått helt fint med meg, til tross for en liten blødning i uke 6 (varte i 3 dager, bare litt blodig utflod, sorry detaljer..).

Nå er jeg over i 3.trimester, 28+2, og har en baby som sparker og turner i magen.

 

Håper dere kan klare å roe litt ned, husk at det er mye større sjanse for at alt går bra enn at dere mister! Det er lov å være bekymra, men det er lov å glede seg også - håper dere klarer det:)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med den lille. Dette innlegget var et positivt innslag som eg tror mange trengte, blir som du sier mye negativt her, har selv en sa bak meg å er derfor veldig nervøs denne gangen er nå 6+4 uker på vei. Derfor er det bra å høre at det er stor kjangs for at det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...