Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg er 20 år og har vært sammen med samboern i 3 år. Jeg har aldri vært sammen/hatt sex med en jente før, men han vet at jeg er bifil (har vært forelsket i jenter, men har slått det fra meg). En kan dermed si at dette er en litt undertrykket del av meg! Vi sitter gjerne og kommenterer jenter på film/nett osv, men det blir liksom med det. Det ble snakk om dette tidlig i forholdet, og han gjorde det klart at sex/roting med en jente er UTROSKAP, siden jeg er biFIL, ikke biSEKSUELL. Akkurat nå har jeg ikke noe behov/ønske om sex med en jente, hovedsaklig fordi jeg ikke kjenner noen som kan være interessert i det. Men jeg vet at det er noe jeg vil oppleve en gang! Problemet er her: Jeg vil være sammen med kjæresten min for resten av livet, men samtidig vil jeg ikke våkne opp som 60-åring og finne ut at det er JENTER som har stått i hodet på meg alle disse åra. Alternativet er å foreslå trekant, men jeg tror ikke jeg makter å se ham sammen med en annen jente. Har noen av dere prøvd jentesex mens guttekjæresten har sett på? Hvilke erfaringer har dere, forutsatt at deres gutt er som min, altså at jentesex er UTROSKAP (bak hans rygg, vi har aldri diskutert dette siste scenariet). Håper på flere, seriøse, svar, så jeg slipper å se pupper på innsiden av øyelokkene overalt hvor jeg går! =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! =) Jeg hadde samme greia gående med x'n - jeg er ikke bifil, men biseksuell. Det spilte uansett ingen rolle for han, det gikk for det samme, og også han mente sex/roting med en jente var å betegne som utroskap. Jeg ville ikke foreslå trekant fordi jeg vet jeg ikke ville orket tanken på han med en annen jente - derimot foreslo han at vi kunne ha trekant, for at jeg skulle få mine ønsker oppfylt. Det var uaktuelt for min del. Jeg kunne aldri hatt jentesex mens en mannlig kjæreste hadde sett på, da hadde jeg følt meg veldig "på ustilling"...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, det er dette med "utstilling" jeg også tenker på. Selv om jeg føler meg veldig trygg på ham, er jeg redd jeg ville følt meg ukomfortabel med at han skulle sett meg så "naken", hvis du skjønner. Og om jenta hadde vært veldig fin, ville nok ikke jeg følt meg fullt så fin i hennes nærvær. Og om han hadde likt det han hadde sett; hadde jeg klart å tro på at det var _meg_ han var mest opphisset av? Om "jentesex på utstilling" en gang skal bli aktuelt, vil det i såfall ikke bli før jeg er mer komfortabel med min egen kropp enn det jeg er i dag. Det skal være en nøye overveid avgjørelse, og riktig valg av jente er nok essensielt! Men... Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham til å godta at jeg skal få være utro?? Jeg er så redd for å ta det opp med ham, for jeg vet at han har vært redd for at jeg en dag skal bli "helt lesbisk". Har noen prøvd seg på denne praten? Dette er noe det er veldig viktig for meg å ta opp NÅ, før vi lykkes med prøvingen og bryllup osv står for tur. Om alt skjærer seg nå, er det i det minste kun oss to det går utover. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå