Gå til innhold

babering nedentil....

Anbefalte innlegg

hva tenker dere om der nedentil,jeg har to uker igjen til termin og klarer ikke se elle babere meg selv nedentil...gruer meg litt til å bli sjekka for evt.åpning osv.Høres sikkert velig dumt ud men føler meg så urenslig og hårete!hehe fysj det er for mye til voksning og nå...men hva gjør dere!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10757955-babering-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff ja, har tenkt på det jeg også, men tenker at jeg får ta det jeg får til, blir nok ikke like bra som når en ikke har en mage i vegen, men helsepersonell er nok vant til mye verre ting enn litt hår.. hehe ;o)

Annonse

Syns det er vanskelig akkurat det der. Er vant med å barbere og syns det er så ubehagelig å la det vokse, stikker jo så fælt med små stubber! Har barbert litt i blinde og litt med speil til nå og det funker jo forholdsvis greit. Men så sies det jo at man helst ikke skal barbere pga fare for infeksjon osv. Usikker på hva som er best i forhold til fødselen... hm.. Blir nok å barbere forsiktig videre for min del, enten med speil eller så får samboeren trå til, rett og slett fordi jeg klarer ikke de stubbene når det vokser ut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...