power puff Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg hatt 4 dager uten kvalme, føler meg som et nytt menneske!! 11 uker i dag :0) Til onsdag skal vi på ultralyd, hvis alt er bra så slipper vi "bomba"!! Skal bli deilig og slippe og holde det hemmelig :0) Måtte bare dele det med noen!
Swana Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Godt når kvalmen begynner å slippe taket ja! Sliter selv med kvalme, har gjort det i endel uker nå, håper jeg snart er kvitt den! En herlig følelse å slippe bomba ja! :-) Lykke til på ultralyd!
mammaimai08 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 lykke til på ultralyden da! og lykke til me å slippe bomba! trur nesten vi selv må begynne tenke på å slippe nyheten til familien nå tips på kordan vi ska si d?
licentia Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Av søstra mi fikk jeg et fotografi av en enkelt bolle i en ovn. Ingen kommentar, ingen avsender, men det tok ikke lange tiden før jeg skjønte hva det var.
power puff Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 hehe! ja det var en artig måte og si det på! må finne på en morsom vri og si det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå