Gå til innhold

Hva synes du om lastebilsjåfører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å vere heilt ærleg så tenker eg at han truleg er overvektig, røyker, drikk øl av boksen, er dyslektisk, har pin-up kalendar og bannar.

Vidare at han truleg har fått lastebilsertifikatet gjennom Nav arbeid (trur det hadde vore heller få lastebilsjåførar og truckførarar om det ikkje var for Nav).

Prøvar imidlertid å kvitte meg med slike fordommar og ville aldri ha komt med slike utsagn offentleg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mann og kjører ikke lastrebil,,,MEN Har gått 2 år skole og et 10 ukerskurs for og få kjøre lastebil og få mulighet for og få fagbrev.

og ja de fleste som gikk transport fag eller mekken(som det het da) gjorde det fordi de ikke gidda noe annent.

Skrevet

Jepp, jepp og takk, takk. MEN...................de kunne ha blitt hjernekirurger hvis de bare hadde giddet? He he he...........

Skrevet

No fekk eg ein strålande ide til ein reality serie. Ta ti lastebilsjåførar og putt dei på medisinstudiet. Sjå kor mange som fullfører og deretter kven som først klarer å bli hjernekirurg. Det må vere prima underhaldning. Skal ta kontakt med Tv Norge i morgon for å lansere ideen.

Skrevet

LOL.........................thihi......du er verre enn meg du!

Skrevet

Herregud! Dette tror jeg er noe av det dummeste jeg har hørt!! Sammenlignes med en hjernekirurg???? Et feilgrep og liv går tapt?? samme forholdet når man kjører vanlig bil og det?? Mange mennesker går til en jobb som ikke gir dem noe, men å være lastebilsjåfør gir tydeligvis så vanvittig mer glede enn alt annet det da??

Makan til å sette seg i forsvarsposisjon skal man lete lenge etter! Jeg leser ganske tydelig mellom linjene her, at du egentlig ikke er spesielt stolt over yrket til mannen din?

Skrevet

Ja, verden hadde stoppet uten lastebilsjåfører, men det er godt at dumme folk kan ta drittjobbene også:)

Skrevet

Hvis dette er det dummeste du har hørt,så har du jaggu meg ikke hørt mye.

Du forstår deg visst ikke noe særlig på dette uansett...

Skrevet

Jeg tror anonym her traff en nerve..............

Skrevet

Ja,nerven som forteller meg at diskusjonen har bare en utgang og jeg har sagt mitt.

Jeg har forsvart min mann og hans valg av yrke og er ikke like intr lenger i å diskutere, bare for å tilfredstille brukerne her inne.

For uansett hva jeg skriver så blir det satt på spissen og latterligjort.

Men vet du?

Jeg ler jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...