Gå til innhold

treff i sandnes/stavanger i desember/januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år og har ei jente på 2 år, vi venter nr 2 18.april 2008 og har lyst til å bli kjent med noen jeg kan møte før/etter fødsel for en prat og finne på noe festlig sammen. Jeg bor på Klepp og har bodd her i 1 år så jeg kjenner ikke så mange jenter her heller.

håper noen blir med :)

Skrevet

hei du:) jeg blir selv 24 snart og har ei litå på 17mnd:)har termin 18 april jeg også ca:) hadde vært koseig å finne på noe . bor på gausel

Skrevet

Hei! Er med på treff, koselig med et treff før jul :-) Termin 21 april, er 30 år. Bor i Sandnes, gravid med min første.

Skrevet

hvor vil dere event. treffes og hvilken dag passer "best"? . må vel bli før jule-rushet .. eller?

Skrevet

Jeg er også gjerne med, hvis det passer den dagen. Vi har en skole gutt fra før, så dette blir vår nummer to. Har termin 22 April og er 29 år.

Skrevet

Hei! Jeg har også lyst å være med. Er hjemme med jente på snart 9 mnd. Har termin ca 25 april. Vi bor i sandnes.

Skrevet

Jeg er også med:) Jeg venter vårt første barn og vi har termin 23 april. Jeg er er 29 år og bor i Stavanger. Hva om vi møtes den første torsdagen i desember?

Skrevet

Vil også være med.Har termin 6 april og bor i kvernevik.Har en gutt på 3,5 fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...