Gå til innhold

Jeg er gravid!


mamica

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Jeg har fulgt med på denne siden i en måned nå og synes den er kjempebra, mye nyttig informasjon å finne. I går fant jeg ut at jeg er gravid, testet positivt på CB, men streken var veldig svak, har det noe å si? Anyway,både jeg og mannen min er kjempe lykkelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei mamica!

Min strek var også svak...men en strek er jo en strek!

I dag er det en uke siden jeg testet positivt! Så stolte er vi!! Gleder meg sånn til å fortelle familien det...Men...akk...så lenge til denne legetimen.. Vet du forresten hvor man kan finne en sånn terminkalkulator her inne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg skal til legen 3.des...uff det høres så lenge til...men i følge kalkulator er jeg 5uker +3 på vei..

Jeg har et barn fra før, hun er nå fem år gammel. Da jeg ble gravid den gangen løp jeg rett til legen og feiret med familien samme dag.. Men nå må vi vente og holde det hemmeliog en stund.. litt spennende det også da.. Dumt at du ikke liker din fastlege? Finnes det ikke en jordmor eller en annen lege du kan velge i stedet da? Det er jo ditt valg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R1 Nate

 

Da er du en uke mer gravid enn meg, hehe. Jeg skal nok bytte fastlege, men har helst lyst til å snakke med jordmor. Jeg har en helsestasjon i nærheten så jeg stikker innom i morgen.Dette er min første graviditet og alt er veldig ukjent. Har ennå ikke helt skjønt at jeg er gravid..., men det kommer nok:)Jeg skal også holde det hemmlig en stund til, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

blir spennende å ta turen til helsestasjonen i morra! Lykke til!

Det har nok ikke gått helt opp for oss heller enda... det er førstemann for min kjære samboer.. og fem år er lenge siden...føler jeg har glemt mye... Lykke til med "hemmelighetskremeriet!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...