Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Lillegutt er nå 3,5mnd og jeg har vært utslitt siden dag en uansett hvor mye søvn jeg har fått. Har veldig vondt i rygg, nakke, skuldre og hode. Blir svært svimmel hver gang jeg reiser meg og det blir sort foran øynene mine. Blir også tungpustet. Nå har jeg lest litt på nettet om depresjoner og stress og kjenner meg noe igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Tar jerntilskudd så det er ikke derfor jeg er svimmel...
Mamma til 2 prinser Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg var deprimert etter å ha fått min første, men det slo ikke ut slik. Bare gråt jeg, var ikke sliten. Har hatt en lang periode med depresjoner etter dette også, men det var heller ikke slik som du beskriver. Depresjoner kan sikkert slå ut slik at man blir sliten også, men jeg tror ikke det kjennes fysisk. Ville prøvd fysioterapi jeg, kan være at ryggen, nakken, skuldrene og hode har skylda for hele 'sullamitten' Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ville bare si at depresjonen min slo ut fysisk også. Fikk smerter i hele kroppen. Kunne sove og sove men var like sliten uansett. Ta deg en tur til legen du. Ønsker deg masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Glemte å si at jeg var svimmel, og så sliten at de kunne svarte for øynene på meg. Synes uansett du skal prate med legen din om dette. For det er ikke bra for kroppen å gå slik. Blir som en vogn sirkel til slutt. Som det gjorde hos meg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 takk for svar! Lurer på hvilken hjelp dere har fått? Har det hjulpet og hvor lang tid tok det?
"gullet" Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 kan kanskje ha noe med stoffskiftet ditt og gjøre... høyt stoffskifte kan gjøre a tman blir svimmel og veldog sliten, blant annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå