solemio Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei, jeg fikk akkurat en visjon om at for at jeg skal føle meg vel, bør jeg raske meg ned 5 kilo. Og motivasjonen skal være at jeg skal se bedre ut i julekjolen (og at jeg generelt skal ha det bedre med meg sjøl, føler meg så oppblåst og kvapsete nå) Jeg har vært med i en sånn gjeng tidligere som motiverte hverandre med opplegg, samt at vi veide oss sammen (jojo-slanker jeg? Å neida) Da het vi trivselesvekterne,- og det var god motivasjon å gjøre det sammen. Jeg foreslår at vi veier oss hver fredag (så kan vi skeie litt ut i helgene) Noen som er med på dette? (Og vi holder oss på slankesida for at ikke alle skal bli lei oss....)
solemio Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Topp! Hvordan har du tenkt å gjøre det? Jeg jobber utfra teorien om at det beste er å spise som før, bare mindre, og å trene mer. Erfaringsmessig holder dette lengst for min del. Sånne kurer blir jeg bare tjukkere av når jeg begynner med vanlig mat igjen.
Iselilja Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Har aldri prøvd kurer, og for å være helt ærlig tror jeg ikke jeg hadde klart å følge en streng kur over tid. Tenkte å kutte ut søtsaker i uka (er helt sjokoman), og som du prøve å trene mer og spise litt mindre til middag osv (har en tendens til å ta en posjon til, selv om jeg egentlig er mett...). Har gått opp ca 5 kg etter at jeg sluttet å amme. Enten må jeg gå ned igjen, eller kjøpe ny garderobe Greit med nye klær, altså men ikke fordi en har vokst ut av de gamle
jua 10.12.05 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å trene 3 dager i uken og spise litt mindre.Lillemann er bare 3mnd og jeg fullammer, så skal vel ikke gå ned mere en 1/2kg i uken. Er ute å triller minst en halv time om dagen, skal prøve på det videre. Har 5-6kg igjen til før gravid vekten.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 ej blir gjerne me:) ka vi kalla oss da? so ej finne dokke gjen? å de e her inn på lankedebatten vi helde oss?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Kan jeg få være med og?
solemio Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jo flere, jo bedre! Jeg stemmer for første veiing fredag (så er vi ordentlig i gang), vi holder oss her på slankesiden, ja, for jeg husker jeg ble rar av ei slankegruppe som daglig opererte inne på skravlesida. Navneforslag? Operasjon drømmekropp? Sylfidene? Til å spise opp? Anyone?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 fredag passa grætt ja:) so kan vi skeie ut litt i helga! hihi:) de e de samme for mj ka vi heiter:)??
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg syns sylfidene høres bra ut! Jeg er redd for at vekta mi ikke kommer til å gå så mye ned, siden jeg trener mye vekter, men det vil tiden vise. Jeg kunne i grunnen klare meg med 10 kilo mindre enn jeg bærer på i dag :-) Klar for fredag!
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 kalle oss sylfidene då??? åso veging på fredagane:) måle mitt e 7 kg til.. men hakje gjort nåke om eg ha gått ned 10:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå