Gå til innhold

Julekjole here I come!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk akkurat en visjon om at for at jeg skal føle meg vel, bør jeg raske meg ned 5 kilo. Og motivasjonen skal være at jeg skal se bedre ut i julekjolen (og at jeg generelt skal ha det bedre med meg sjøl, føler meg så oppblåst og kvapsete nå)

Jeg har vært med i en sånn gjeng tidligere som motiverte hverandre med opplegg, samt at vi veide oss sammen (jojo-slanker jeg? Å neida) Da het vi trivselesvekterne,- og det var god motivasjon å gjøre det sammen. Jeg foreslår at vi veier oss hver fredag (så kan vi skeie litt ut i helgene)

Noen som er med på dette? (Og vi holder oss på slankesida for at ikke alle skal bli lei oss....)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10756432-julekjole-here-i-come/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topp! Hvordan har du tenkt å gjøre det? Jeg jobber utfra teorien om at det beste er å spise som før, bare mindre, og å trene mer. Erfaringsmessig holder dette lengst for min del. Sånne kurer blir jeg bare tjukkere av når jeg begynner med vanlig mat igjen.

Har aldri prøvd kurer, og for å være helt ærlig tror jeg ikke jeg hadde klart å følge en streng kur over tid. Tenkte å kutte ut søtsaker i uka (er helt sjokoman), og som du prøve å trene mer og spise litt mindre til middag osv (har en tendens til å ta en posjon til, selv om jeg egentlig er mett...). Har gått opp ca 5 kg etter at jeg sluttet å amme. Enten må jeg gå ned igjen, eller kjøpe ny garderobe :( Greit med nye klær, altså men ikke fordi en har vokst ut av de gamle ;)

Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å trene 3 dager i uken og spise litt mindre.Lillemann er bare 3mnd og jeg fullammer, så skal vel ikke gå ned mere en 1/2kg i uken. Er ute å triller minst en halv time om dagen, skal prøve på det videre. Har 5-6kg igjen til før gravid vekten.

Annonse

Jo flere, jo bedre!

Jeg stemmer for første veiing fredag (så er vi ordentlig i gang), vi holder oss her på slankesiden, ja, for jeg husker jeg ble rar av ei slankegruppe som daglig opererte inne på skravlesida.

Navneforslag?

Operasjon drømmekropp? Sylfidene? Til å spise opp?

Anyone?

Jeg syns sylfidene høres bra ut!

Jeg er redd for at vekta mi ikke kommer til å gå så mye ned, siden jeg trener mye vekter, men det vil tiden vise. Jeg kunne i grunnen klare meg med 10 kilo mindre enn jeg bærer på i dag :-)

Klar for fredag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...