Gå til innhold

Hjertelyd i stua :)


starup

Anbefalte innlegg

hei jeg kjøpte en "baby doppler" på ebay for en uke siden de kom i går.

Betalte 20pund (ca 230,-) inkludert frakt fra hong kong. Det er et engelsk produkt.

Med den kan man høre hjertelyd, spark, hikk osv. Egentlig fra uke 12 men jeg hørte hjertelyd i dag. Helt utrolig. Lett å bruke, anbefaler alle...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:) fra dagen du betalte,hvor lang tid tokk det før du fikk den? jeg bestillte i dag, og betalte i dag, når tror du jeg har den?:)

langt er du på vei da? jeg er 10+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et lite tips... en bør være kvalifisert for å bruke sånne, fordi slike som oss "vanlige" hører ikke forskjell på vår egen puls og babyens hjertelyd... sorry... det kan nok ganske sikkert hende at det var deg selv du hørte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det tar nok en uke nå er det søndag så kanskje mandag om en uke. Hvis du har kjøpt fra samme selger som meg. Du får et tracking nr. etter noen dager så du kan sjekke om den er sendt :)

Jeg er 10+4 tror jeg.

Legger ved link til selgeren jeg brukte. http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZcnpwhnsz

 

Gled deg det er veldig gøy.

 

HiHI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spesielt så tidlig er det vanskelig å finne hejrtelyden. var hos legen i dag (er 11 uker på vei) å han sa at det bare var 50% sjanse for å høre hjertelyd. det tok tid før han fant den men fant den til slutt! hørte nok min egen puls et par ganger først ja så ikke for å skuffe deg men det stemmer nok det at det ikke var babyen du hørte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men jeg hadde puls på 80 og den andre pulsen var på 150 så er ganske sikker. Jeg lå i senga og da har ikke jeg puls på 150 :)

 

Måtte rote litt rundt før jeg fant den men det gikk til slutt. Tror ikke det er farlig å bruke, alt med måte en min filosofi så nå kommer jeg til å lytte sånn 1 gang i uka :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he ligger en dag foran meg du da:)

da håper jeg at jeg har den neste mandag:) da er jeg 11+4,spennende:)

ja tror det er fra samme selger:)

 

gleder meg masse til og få den,blir veldig spennende ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips som skal gjøre det lettere å høre:

Gjør det på mogenen før du har spist slik at du ikke har masse magelyder :) hør på ditt eget hjerte først så vet du at du ikke blir forvirret som damene over nevner.

 

Joho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer, den dagen dere ikke finner hjertelyden... Ikke fordi den ikke er der, men fordi den enkelt og greit er vanskelig å finne, og deres bakgrunnskunnskaper på området ikke er nok til å unngå at dere kanskje blir veldig bekymret og hysteriske....

Hva gjør dere da?

 

Kanskje det er bedre å overlate slike ting til de som har utdanning og erfaring på området? Og som er kvalifiserte til å finne hjertelyd...

 

Har full forståelse for at det er superdupert å kunne høre hjertelyden hjemme uten å måtte dra til lege, men tenkt på situasjonene dere kan komme opp i også...

Tror dere kan ende opp med å kjøpe dere falsk trygghet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat bestillt meg en jeg også:D

Kanskje denne kan berolige meg når bekymringene tar overhånd.... Tenkte mange ganger på å kjøpe meg en sånn når jeg gikk gravid med lillegutt. men syntes det ble litt i dyreste laget. var stadig vekk innom jordmor for å høre på fosterlyden. kanskje jeg slippe å renne ned dørene der nå:D .....

Å denne kostet jo som sakt bare kr.230,-! så da tenkte jeg det kunne være verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg tror de fleste vet at det til tider kan være vanskelig å finne hjertelyden, mye spiller inn fosterets plassering morkake sov.

 

Jeg synes uansett at det er gøy og være gravid og prøver ikke å bekymre meg for mye, men jeg er også realistisk og vet at ting kan skje.

 

Dette er ikk falsk trygghet men en spennende måte å følge med litt selv på. Så er det opp til hver å bruke sunn fornuft.

 

Gøy å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...