**synne** Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg fått maskina mi Det er en MC8000, så den tar bare memorycards.. Menmen.. den kan brodere, og det fulgte med 11 minnekort, så skal ikke klage.. hehe.. Har ikke fått brodert så mye enda, kun initialene til gubben på skjorteermene.. hehe.. det syns han er så stas, så det måtte gjøres før han drar til hamburg i morgen.. Akkurat nå holder jeg på å sy julekjole til snuppa. Den ligger halvferdig ute på hjemmesiden min, under sysiden -helt nederst.. ( http://www.piczo.com/hobbyguri ) Den blir så lekker!! -Jadda..vet å skryte av meg selv.. hehe.. mønster fra stoff og stil... Mangler glidelås så får ikke gjort den ferdig før tidligst i morgen... Men måtte legge ut bilde for å vise min mor.. hihi.. I kveld skal jeg kanskje ikke gjøre noe siden gubben reiser.. Men når han er vekke nå.. DA skal jeg sy da.. hehe.. -om kveldene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 28. oktober 2007 #2 Del Skrevet 28. oktober 2007 He, he, herlig å se hvor gira du er!! Kos deg med maskinen, det er UTROLIG hvor mye lekkert du lager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 hehe.. tusen takk for det! Jeg er skikkelig gira for tiden ja... hehe.. satt oppe til klokka 3 (2) i natt for jeg klarte ikke gå fra kjolen.. hehe.. men da måtte jeg gi meg siden jeg ikke har glidelås... hmm... Men det er så GØY!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. oktober 2007 #4 Del Skrevet 29. oktober 2007 Grattis med maskinen! Morro at du er så hektet! Jeg har vært nede i en dal når det kommer til sying og annet håndarbeid. Har vært mer på fotofronten i høst. Ble jammen inspirert av deg jeg nå. Nyyydelig kjole du lager. Det er så mye fint å sy til jenter. Er dessverre litt værre å sy slikt til gutt....til baby er det mye fint å sy da, tror jeg må skaffe meg ny baby jeg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2007 #5 Del Skrevet 31. oktober 2007 Må bare skryte av det du har laget **synne**, er målløs!! Måtte vise det til mamma da hun var innom og hun satt bare og måpte! Når får du tid til alt dette? Skulle ønske jeg hadde en brøkdel av overskuddet du har, hehe! Hvor mye tar du forresten for luene og pannebåndene du strikker? Synes den var så lekker den lyse lua med blomsten på og pannebåndene med skygge på! Ellers var jeg også kjempebegeistret for omslagskjolene, tar du imot bestilling? Har sååå lyst på en slik til Mirja! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Tusen takk for skryt!! Kjempekoslig!! Hvis du ser på hjemmesiden min, på forsiden, så er det link til bloggen min, der står det priser på det meste Luene ligger på mellom 150 og 200 + poto.. Resten har jeg ikke i hodet.. hehe.. Det er bare å slenge inn bestilling!! :) (Håper ikke noen syns det blir reklame og salgstråd av dette nå, da.. hehe) Jeg syns det er veldig vanskelig å sette pris på tingene.. Men jeg har nå satt det jeg mener er rimelig mtp arbeid og innkjøp.. Men det går jo ikke an å sammenligne med kjedebutikker da... Noen syns kanskje det er litt dyrt, men de tenker ikke over at det koster en del for garnet også, når man strikker..(og stoff, bånd, glidelås osv...) Og at det tar noen timer å strikke/sy det.. Så det jeg sitter igjen med er ikke rare timebetalinga..hehe... Menmen... Ja, måtte bare gi et lite hjertesukk der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg stemmer for en ny baby!! Hehe.... Skal oppdatere hjemmesiden i kveld med de siste prosjektene mine. Gubben har hatt den bærbare med seg på tur, og jeg gidder ikke styret med å laste over på den stasjonære.. *lat* Men ikveld kommer han hjem!! -Endelig!! (*fnise* han har jo tross alt vært vekke siden mandag!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. november 2007 #8 Del Skrevet 1. november 2007 Synes prisene dine var mer enn rimelige, det er som du sier ikke mulig å konkurere med butikker som masseproduserer når det er håndarbeid det er snakk om... Det er jammen ikke mye du sitter igjen med, synes du må ha MINST såpass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 5. november 2007 Puh! Godt at noen er enige med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå