Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hadde Cappucino på nesten alle vegger i forrige huset vi hadde :-) Var strålende fornøyd, lys og fin farge.
alvis Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jag hadde cappucino på veggene på kjøkkene ( har malt de hvite nå). Syns det var fint men blev litt for gult....jeg trodde det skulle bli litt mørkere. Kanskje to strøk? Jeg har en nydelig lysblå farge på veggene på vårt sovrom. Husker ikke hva den heter:( men det er kjempefint. Kan anbefalle det.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 cafe latte er jo også fin
Sognerosa Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har en farge som heter isvann på gutterommet. Kjempefin lys lys lys blåfarge.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, caffe latte er kjempe fin;) Skal ha den i stua og "store" gangen, men tenkte på en annen i yttergangen, og da kanskje cappucino;) Isvann er nå notert;) takk jenter! Kom gjerne med flere tips!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 vi har lys blå på lillegutt sitt rom. kjøpte den på europris (etter en annen fargehandler anbefalte den) til bare 99 kr eller noe slikt... ble nydelig lys himmelblå farge
frøkenfryd:) Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 ja jeg har cappucino på stuen på panel altså. den er fra jotun. fin farge men ver obs påat den kan virke litt rosa i våres hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå