Myboy Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! 12 dager etter KS er jeg i ganske bra form , bortsett fra at jeg har vondt på høyre side der såret er....kjennes som det river i såret på den siden. Og når blæra mi er full får jeg ganske vondt på den siden, går jeg på do og tisser blir det ikke så vondt igjen, venstre side av såret har jeg ikke vondt i det hele tatt...redd jeg skal ha revnet under såret og få brokk?? Er det flere som har det slik eller er det bare meg? Kontakte lege?
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 jeg hadde det også sånn, bare på venstre side.... var så vondt innimellom at jeg begynte å gråte. Kjentes ut som det revnet ja.... Men ble betrygget av søskenbarnet mitt (som er lege), om at det bare var såret inni som grodde... men visst det ikke går over om en uke eller så, så ville jeg ha kontaktet legen. Visst du fortsatt er usikker....
Myboy Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 Takk det var betryggende å høre:) føler såret blir bedre og bedre for hverdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå