mayaya Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 6 timers kjøring. Men ikke med unger :-p Kommer du på besøk til meg???? :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, var det jeg lurte på.. tar 8-10 timer med tog, mye bytting ol.. Lurte på å heller kjøre bil.. Ungene her er vant med å kjøre langt. :-) men må jo regne noen stopp.. Når kommer du til Trondheim?
mayaya Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Det går fint med tog uten stopp også altså, bare sånn at du vet om det :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 om vi tar andre bilstolen til eldste så kan han sove i bilen så da kan vi jo kjøre etter leggetid og ta en formiddag på hotel.. sove litt lenge og treffe dere på dagen :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 kjører fra Fredrikstad, så det blir jo ett togbytte uansett :-/
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Da jeg kjørte til Oslo MED Daniel i sommer.. Slik var kjøreruten: Klokka 12 kjørte vi ut fra City syd, han sovnet og våknet da vi var på Alvdal. Da var klokka blitt 15. Spiste der og ble der i ca 2timer. Neste stopp var Rena, og ble der i 2timer. Han fikk mat og løp omtrent hele tiden på plassen! Så kjørte vil direkte til Oslo og var fremme litt før 22. Brukte 10timer totalt, kjøretid 6timer. Han var 18mnd på den tiden. Han fikk mat og masse god drikke og lign slik at han ikke var grinete, Da vi var på avkjørselen til Eidsvoll, ble han grinete, og sovnet en liten halvtime. Hadde da vært våken fra vi kjørte fra Alvdal..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2007 hahaha.. du er god :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå