Gå til innhold

Mistet :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg mistet den lille spiren min :( Forferdelig!!! Må jeg kontakte lege med en gang da eller? Takker for meg for denne gang. Håper å komme inn hit igjen om kort tid...

Lykke til dere andre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist! Vet hvordan du har det. Mistet selv for en månede siden, men ble gravid igjen uten å få mensen tilbake. Lykke til neste gang! Det kan være greit å ta en legesjekk. Jeg mistet en lørdag og var hos legen på mandag. Hun sendte meg til ultralyd. Veldig greit å få snakket med en gynekolog på ultralyd og få spurt om diverse ang SA.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg og har eller holder på å miste spiren min... tror jeg :(

 

Men føler jeg kjenner liv.... vet liksom ikke helt hva jeg skal tro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Det er så trist å miste. Min først sa.. Føler at livet liksom er litt urettferdig. Jeg som vil bli gravid få sa, og mange som ikke vill bli får til og i tillegg tar såååå mange abort.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok utskrapning i går. fant ut at spiren var død. helt forferdelig..

Men vi får prøve igjen og ikke gi opp håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med legen min om spontanaborter osv.. og han sa at det var viktig at man bruker kondom, og IKKE prøver å bli gravide igjen før etter to måneder. Lurt å ha mensen to ganger før man prøver igjen. Dette fordi livmoren må "komme seg" igjen etter sa, og må være klar til et nytt foster. Det at mange blir gravide igjen etter få uker kan være en grunn til at de mister igjen. Dette var iallefall hva legen min sa, så tenkte jeg skulle bringe det videre til dere som har mistet. Tryggest å vente to måneder hvis dere vil gi spiren best muligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær klar over at det er mange forskjellige anbefalinger ute og går når det gjelder å bli gravid igjen. Jeg ble anbefalt av legen på sykehuset å vente i hele tre mdn. Men da tenkte jeg for meg selv, yeah right.... jeg begynner med en gang jeg...

 

Og det gjorde jeg. Men sjekket for sikkerhets skyld med min faste gynekolog. Han sa at han pleide å anbefale å vente en mens for da ble det lettere å beregne termin, ellers var det bare å kjøre i gang.

 

Jeg ble ikke gravid på første eggløsning, så jeg fikk en mens mellom. Nå er jeg 20 uker på vei og alt har gått veldig bra til nå.

 

Lykke til alle sammen! og trøsteklem til dem som trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...