Gå til innhold

Masse gratis baby digg =D


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å dele med dere at man kan få tak i masse gratis godsaker her og der. Håper dette kan være noe dere andre har glede av også! =D

 

Hilsen Hege

 

Apotek1 deler ut en pakke med: 12 stk pampers bleier

Always ultra normal +

MAM science smokk

Fisher Price rangle

Bok fra Sandvik

Sebamed vaskeservietter

En tube Zendium første tann 15 ml

Neutral dusjgele 30 ml

En utgave av Foreldre Og Barn

Innholdet kan variere. www.apotek1.no ligger under graviditet og amming og gratis babypakke. (Kan også bestilles fra andre apotek).

 

Reflex butikkene: Her kan du få en gratis bleie dispenser /bleiebøtte (AngelCare) med 1 stk refill til 180 bleier. www.reflex.no

 

Babyproffsen (Sverige): Inholdet kan variere, men vi fikk:

-1 bleie dispenser /bleiebøtte(AngelCare)

-1 stk refill for 180 bleier.

-1 pakke med ammeinnlegg

-1 lenke/bånd til å ha rundt barnevognen og håndleddet slik at om du skulle skli og falle i vinter mister du ikke vognen.

-1 stk Fisher Price mat bolle med lokk som hadde innebygget skjeholder (og skje selvfølgelig).

-1 pakke med Pampers bleier, vaskeservietter, DVD og bok

-1 blad "Oss foreldre"

-1 pakke med Weleda baby care set. (Eneste kroppspleie produkt som har fått svane merke så vidt jeg husker)

Pluss en masse nyttig informasjon!

Helt super!

Vi hadde problemer med å bestille pakken over nettet, men fikk fylt ut et skjema i butikken. www.babyproffsen.se

 

Liberoklubben:

 

"I Liberoklubben kan du få to gavepakker. De koster selvfølgelig ingenting. Hvis du er gravid, har du mulighet til å hente Fødselspakken. Og når barnet er ca. seks måneder, kan du hente Up&Go-pakken.

Begge gavepakkene inneholder bleieprøver og mange andre praktiske og nyttige ting som kan være til glede for både barnet og dere."

 

Aner ikke hvor disse skal hentes da de ikke oplyser om dette, men det skal jeg finne ut. www.libero.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener at det stod at det var på Lindex Liberopakkene skulle hentes, men skulle få kvittering i posten? Ikke sett noe til den..

 

Heller ikke sett noe til gratispakken fra Sandvik (babyverden.no) den det stod om i svangerskapsboka vi fikk av legen/jordmor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har sendt en mail til folka ang Libero pakkene. Gir meg ikke før jeg får et svar av de =D

 

Sandvik vet jeg ikke noe om. Det skal ligge en bok i Apotek pakken, det er alt jeg vet. Har vært i kontakt med de om andre ting og de pleier å være greie å ha med å gjøre. Har du sendt en mail eller ringt?

 

Mvh Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sandvik sine produkter blir visstnok sendt ut når termin nærmer seg.

Vet ikke når du har termin.

 

Uansett, for de som er interessert i Sandvik sin pakke:

 

Den skal inneholde:

 

- 1 Fødselsbok

- 1 CD

- Vareprøver fra mange ulike leverandører

- 1 body

 

I tillegg kan du være med i tekkning av nge flotte premier.

 

www.babyverden.no eller send Baby til 2223.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene:)

Særlig det fra apoteket kom godt med.

 

Fra Libero skal man få noe i posten og deretter hente det på Lindex, men tror ikke det kommer før nærmere termin.

 

Er ikke sikkert babyproffsen sender over landegrensene, men det virket som om det var samme opplegg som fra apotekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok noe av det samme. Bor du ikke nær Sverige kan du jo hente bleie dunken på reflex for eksempel =D

 

Man ble tipset å ringe å høre først da det ikke var alle butikkene som hadde motatt disse bøttene enda. Du må også huske å bestille på nett først for å få en engangskode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar av Libero. De sender en kvittering ca 1 mnd før termin.

Denne kan som du sa innløses hos Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

 

Bor i Finland og skal föde her. Her får alle gravide tilbud om en moderskapsförpakning evt. 140 euro.

 

I pakken får du:

Vinterdress, luer, votter, sokker, boddyer, sparkebukser, omslagströyer, engangs bleier, töybleier, salver, saks, tannbörste, kondomer til både han og henne, glidekrem (!), böker, skumgummi madrass, sovepose til sengen til babyen, tisselaken, amme innlegg, badeolje..................m.m. Husker ikke alt. Alt er i nöytrale farger som hvitt, beige, grönt, gult og blått. Dette er det trygdekontoret som gir!

 

Har valgt pakken, for får ikke alt dette for 140 euro. Hört masse bra om den! Sånn burde rike Norge hatt råd til også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den pakken fra babyproffsen.se, må man til butikken i Sverige for å fylle ut skjemaet? Jeg fikk ikke til å registrer meg på nettet, fikk beskjed om at det var feil postnr. Men du sa at du fylte ut skjemaet på butikken. Gjorde du det i Sverige da? Jeg vet nemlig ikke hvor vi har en sånn butikk her i Norge hvis det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg fikk den kvitteringa fra Liberoklubben i posten ca 10 uker før termin, men da jeg tok den med på Lindex for å hente pakken, var de fri for den. De visste ikke når de ville få den inn igjen, kanskje i løpet av en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg var på babbyproffsen i Sverige for å kjøpe vogn,og da spurte jeg etter babypakken de hadde. Da fant damen et skjema som jeg fylte ut, og jeg fikk pakken med en gang. Var ca tre måneder før termin;) Kjempefin pakke! Med bleiebøtte+en refill,litt bleier,smokk,ammeinnlegg og litt info. Samme bleiebøtta som man får fra reflex,kjekt med en på hvert bad ;o) Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...