Gå til innhold

fargetips på pose til brun vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en brun OTH, men sliter med å finne en vinterpose til. Jeg har ikke lyst på BuggyMummy, men kunne kanskje tenke meg en Odenwalder. Hvilken farge på pose syns dere er fin til en brun vogn (gutt)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også brun vogn og valgte beige odenwälder pose. Det ble kjempefint synes jeg.

Skrevet

Vile valgt turkis eller lyseblått.

Skrevet

Jeg ville valgt svart.

Skrevet

Ja, eller lys blå. Lys blå og brunt er kjemepfint sammen :o)

Skrevet

Lys blå pose. Evt. turkis eller lime. Sort går, men er utrolig trist og kjedelig.

Skrevet

Odenwalder har en nydelig brun pose - hadde sikkert blitt perfekt.

Sjekk det ut :)

Lykke til!

Skrevet

Ticket To Heaven sine vinterposer fåes i brun, og den er kjempefin!

Dunpose med fleece inni, glidelåsåpninger og egen glidelåsåpning til bein med skitne sko.

Skrevet

beige,blå(lys) eller turkis. tror sort og brunt kommer til og bli for kjedelig til vogna..

Skrevet

Tror også den dueblå Odenwalder posen ville blitt fin til;)

Skrevet

Haha, ble du noe klokere på det her med så mange svar? :P Jeg vil si at de fleste farger faktisk kan være fine til brunt, ihvertfall om nyansene er riktige! Ta med deg vogna i en butikk og prøv:) Ta med et par venninner for hjelp!

Skrevet

dueblå hvis du venter gutt, lilla hvis du venter jente (er noen jeg kjenner som har den kombinasjonen - veldig fint) og beige for nøytralt;-)

Skrevet

Jeg ville gått for en brun odenwalder, den brune er helt lik som Oth sin brunfarge på vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...