Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 jeg syns den regninga er så feil!! den regner ikke med om man har kraftig beinbygning, normal beinbygning eller spe beinbygning. skulle vært laget en helt ny regning er dere ikke enige med meg? ifølge BMI så er jeg i femde klasse 2 jeg er 180cm og jeg har kraftig beinbygning, veier 121kg nå
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 De regner BMI som de gjør, ikke noe vi kan gjøre for å endre den, dessverre. Og er du 180 og veier 121, så kan du ikke bare skylde på bennbyggning altså. Selv er jeg på syklig fedme.
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 om du ser på mitt nick så er jeg faktisk gravid da
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er helt enig med deg Ungmor*med*prinsesse*i*magen
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 etter at jeg har fått jenta mi så skal jeg gå ned til 90kg før bikini sesongen bmi sier jeg skal veie ca 75-80kg pga min høyde, men da blir det ikke så mye igjen av meg så driter i den der hehe
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 jeg skal gå ned til 90kg etter at jeg har fått vesla skal ikke være flau over meg selv i bikini neste sommer men bmi mener jeg skal veie 70-75 kg men da er det ikke mye igjen av meg gitt, så bryr meg ikke om bmi regningen
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 jeg er 157cm lav. og veier 105. nå. har ikke lagt på meg mye under svangerskapet. var vel 100 før. og så gikk jeg ned til 96 pga kvalme. og nå er ejg 105. men siden jeg er så lav så ser man det veldig. er overvektig. og jeg fikk 42 på bmi regningen men legen sier jeg ikkeskal følge det. jeg har kraftig beinbygning og det ligger i familien. etter jeg fikk sykdommen min har leg lagt på meg og blirr overvektig. før var jeg tynn. og da mener jeg tynn. men etter det så har det blitt mer og mer.. spiser ikke mye og heller ikke mye slikkerier, men legene finner ikke noe. men sånn er det. men jeg skal nok komme meg til 80 iallefall. største målet mitt er 65. men det skjer ikke tror jeg.. først vil jeg ned i 90 så 80 så 70. blir fornøyd hvis jeg kommer til 80. vil helst ligge under 80.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 ...og framdeles overvektig. For å kalle en spade en spade.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Den over var til ungmor 01:26 29.10.2007.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 enig. Kan ikke skylde på benbygningen der...selv om du er gravid. Er selv 170 cm og veier 98 kg. har selv gitt opp å skylde på benbygningen hahaha
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 BMI kan være en pekepinne, men for all del, ikke legg all trust til den! Den måler ikke muskelmasse, noe som måler mye mer enn fett. Min personlige mening er at benbygnad og muskler har mye å si for vekten, dessverre. Jeg veier 85 kg nå, og har hatt den vekten i mange år. Jeg spiser sunt, trener og lever i gjennomsnittlig et sunt liv. Jeg som utseende er ikke tjukk, det er bare den helvetes vekta som sier jeg er det. Man må se litt med øyet. Om man veier 110 eller 85, det kan være så variert hvorvidt det er skadelig for personen eller ikke. Hvor mye som er fett, og hvor mye som er muskler og ben. Så at alle skal ned i 60 kg er helt dumt, siden mange ikke kommer til å se friske ut da siden de er født store med store benbygnader! Men nok om det der, tror dere har skjønt hva jeg mener:) Hvordan har dere tenkt til å klare å gå ned 60-70 kg mange her inne? Siden jeg ser dere har planer om det. Noen planer?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 jeg har ingen planer om p komm ened til 60-70 kg. 80 kg vet jeg at jeg ser bra ut, så det er målet mitt. dvs minus 20 kg. har gjort det tidligere, det er ikke lett, men absolutt verdt det! gleder meg, er super motivert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå