ludda Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Da har jeg gått til innkjøp av to store gode jogge dresser.Har skikkelig problemer med oppblåst mage.Er bare 4+5 men ser ut som i 4 mnd.Flaut.Føler jeg liker meg best hjemme nå.Men det hjalp med noen nye gode store klær.Da ser det mer ut som jeg bare er blitt litt rundere i kantene.Så får folk bare tro det.Gleder meg til magen kommer på ordentlig.Klem til alle dere andre gass jenter her.
Hanne.. Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 He he.. Hadde akkurat samme problem da jeg var rundt seks uker.. Og spesielt på kvelden, noen ganger var det ganske vanskelig å bevege seg normalt, for føltes som magen skulle sprekke:D Det har gått over nå, nå er det sjelden jeg har oppblåst mage.. Så går nok over etterhvert hos deg også får vi tro Mye mer spennende når magen begynner å vokse for ordentlig! Det gleder jeg meg til!! Hi hi..
Lotte&Babyspiren Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har både oppblåst og treg mage, og det har jeg hatt siden uke 4!! Og er nå i uke 7! Håper det går over, har enormt mye med luftavgang, og det er ikke lite flaut å måtte gå på do hele tiden for å slippe en fjert når man er på besøk, ellers får jeg jo vondt i magen. Problemet er at de stinker jo mye mer nå enn før jeg ble gravid...(Sorry detaljer), men tror det er ganske normalt å føle seg ekstra gravid og feit i begynnelsen av svangerskapet!! haha...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Kjenner meg igjen i oppblåst mage ja.. Har til og med måttet kjøpe mammabukse for å ha en bukse som ser ok ut.. Har gått rundt i joggings hjemme siden uke 5 og er fortsatt like oppblåst.. Gleder meg også til å få mage!!!
ludda Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Å huff ja:-)))Ganske mye lyd fra meg i løpet av en dag.Tenk for et kor vi hadde vært i samme rom..Hehehehehehehe.
snart mor til 3 Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 da har vi konkludert gang på gang det med veeeeldig oppblåst mage.. men er det noen som vet om denne magen vil gå bort før vi får den "virkelige" magen??? det er tidvis så vooondt nå...er nok egnetlig bare rimelig lei av denne oppblåstheten...hadde det vært pga ungen hadde vært stor så hadde det vært greit..men å ha en spire på en cm og en mage som tilsier..ja..noe helt annet...hvordan skal dette gå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå