Gå til innhold

Lillegull 17.11.05 + (et elr annet...)

Anbefalte innlegg

Heisann! Skjønner vi har termin i samme mnd igjen? Jeg fikk også en gutt i november 2005 og skal tydeligvis ha baby igjen i mai 2008!

Når har du termin? Min er veldig usikker, men er foreløpig satt til 16.mai, så jeg får bare vente i spenning helt til januar med å få vite litt mer eksakt.

Jeg fikk med meg at du har hatt det ganske tøft i det siste, med den lille som ble født tidligere i år... Men jeg aner ikke hvordan det har gått siden... Håper virkelig det går bedre denne gangen, skal krysse fingrene for deg. Sannsynligvis går det helt fint denne gangen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10754548-lillegull-171105-et-elr-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så artig da! Min mens-termin er 13. mai, og den er jeg rimelig sikker på, så jeg kommer til å krangle hvis de flytter mye på den ja!

Ja det har ikke gått på skinner den siste tiden nei. Mikael ble født i april og døde i juli. Han hadde alt for store skader til å klare å leve et langt liv. Lillebror eller søster kommer ganske nøyaktig ett år etter han nå da, så det blir om å gjøre å flytte de to bursdagene så langt unna hverandre som mulig..

Håper det går bra med deg også! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...