Gå til innhold

forbanna hormoner

Gjest

Anbefalte innlegg

sitter her alene hjemme som vanlig :(

er så jævla ensom, sitter og gråter :`(

alle mine såkalte venner snudde meg ryggen når jeg sa jeg var gravid.

familien min støtter meg ikke, og min egen farmor sa det mest sårende til meg.

hun sa at jeg virkelig hadde ødelagt livet mitt og lurte på hvorfor i huleste jeg ikke tok abort...

har ingen rundt meg som støtter meg, det er så vanskelig nå om dagen :(

sliter med bekkenløsning så klarer ikke komme meg så mye ut heller, og det er enda 10 uker igjen til termin.

gleder meg bare til jeg har vesla mi her :) skulle bare ønske jeg bodde nærmere mamma, angrer så på at jeg flyttet tilbake til hjembyen min

Fortsetter under...

Kjenner meg så UTROLIG masse igjen... siden jeg blir alenemor har mange av mine venner STERKE meninger om dette.Jeg og BF var ikke i forhold, vi holdt på frem og tilbake i 5-9 mnd... og når jeg ble gravid og fortalte barnefar om dette,vil han ikke ha noe med det å gjøre... det vil si eneste grunnen han tar kontakt med meg nå er for å fortelle hvor mye jeg har ødelagt for han, hvor mye familien hans (som jeg aldri har møtt) misliker dette og hvor mye han tvinger meg til å la han slippe stå som far å betale barnebidrag. Dette har han holt på med i 6 mnd nå.. Så 6 mnd av min svangerskapstid har vært grusom..

Det at noen sier hva du burde gjøre, har de veldig lite med å utale seg om. DU er hovedpersnen i ditt liv. INGEN skal fortelle deg hvor vidt det du gjør er feil, de kan råde deg., men ikke fortelle deg!

Ikke la det gå innpå deg.....

Jeg sitter hjemme dag ut og dag inn (er i sykemelding), da kommer det maaange tanker om hvor håpløs jeg føler alt er...Da pleier jeg dra frem noe av de små tingene jeg har kjøpt til min lille Celina, da kjenner jeg lykkefølelsen komme frem igjen. Jeg har 13 uker igjen til termin , men finner alltid på noe for å få tiden til å gå. Dette uten alle de vennene jeg kunne hatt rundt meg...

Det er da du ser hvem som er dine virkelige venner.... :) Jeg er heeelt alene som deg... men tenk... vi er så mye sterkere enn alle de andre til sammen :)

Lykke til ... Ungmor.. :) det går nok bra så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...