Gå til innhold

Er det riktig av han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en SA tidligere som var vond. Nå tror jeg at det er en til fordi jeg blør. Samboeren min er i Oslo. Jeg vil at han skal komme hjem (2,5 timers kjøring). Han vil ikke. Sier at han ikke kan gjøre noe fra eller til. Det hadde vært godt å ha han her, for dette er vondt og vi skal liksom være sammen om å få barn. Syns det er urettferdig at jeg må takle alt det vonde alene mens han er tilstede for alt det positive.

Riktignok så har han planer i morgen som blir forpurret om han reiser i kveld. Om han ikke møter opp på det han skal i morgen, så ødelegger det for andre.

Er det galt av meg å føle meg nedprioritert og nesten forvente at han skal slippe alt og være her når jeg har det vondt?

 

Han sier forresten ikke "uff, jeg skulle ha vært der om jeg hadde kunnet, men det lar seg ikke ordne"

Det han sier er "jeg vil ikke".

 

Håper noen deler meningene sine med meg. Også om dere mener at jeg har feil. Kanskje dere kan spørre pappane hva de syns om min situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første hva er SA?? Er ny i det her så har liksom ikke peil på fortkortelser enda.

Skjønner at han ikke kan slippe alt å brae dra.

Men hadde mannen min kommet å sagt at han ikke ville være der for meg når jeg har det vondt hadde jeg rett og slett blitt forbannet, jeg hadde tolket det som at han dret i om du hadde det vondt. Håper ikke du blir lei deg av dette svaret men det er bare min mening.

 

 

Hadde han der i mot sagt liker ikke at du har det vondt å skulle gjerne vært der for deg , men kan desverre ikke hadde jeg skjønt det. Men nå er ikke mannfolk de letteste å skjønne heller!

 

Lykke til! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår mannen din. Mister du igjen nå er det unasett ikke mye han kan gjøre... Er du sikker på at han er like baby-klar som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne fra 2 trimester å titter litt :) jeg skjønner begge to her jeg.

Spørs jo hvilke planer han har imorra også da, men faktisk så er gutter veldig annerledes enn oss jenter, så ikke sikkert han skjønner på samme måte som en jente gjør at du vil ha han der. De er liksom så enkle og sier "får ikke gjort no uansett"....

Om han ikke har kommet hjem så tror jeg ikke det lønner seg for deg å bli sinna på han, men du kan jo si du gjerne skulle hatt han der.

Håper det ikke er noen SA da, er jo massevis av jenter som har blødninger uansett.. Håper det går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en venninne du kan ringe til og som kan være hos deg nå da? Håper først at det ikke er en SA og deretter at mannen din bare ordla seg litt dumt. Kanskje han tok det tungt og derfor ikke fikk sagt det slik han egentlig tenkte det? Tror ofte at menn tar ting like tungt som oss, men at de har litt tyngre for å klare å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg håper det gikk bra med deg, og at det var en helt ufarlig blødning.

 

For å svare på det du spør om:

Jeg hadde nok ikke forventet at mannen min skulle komme hjem hvis det hadde vært meg. Jeg tenker nok også som så at han kan ikke gjøre så mye fra eller til. Han kan kanskje trøste litt, men det hadde ikke hjulpet så mye om han hadde sittet ved min side heller.

 

Menn er litt mindre følsomme enn oss damer, og jeg har vel opplevd at for mange av dem virker det naturlig i slike situasjoner å holde avstand.

Dessuten nevner du jo at hvis han drar hjem, så ødelegger det mye for andre, og det er nok det han tenker på også når han ikke vil dra.

 

Men du skal ikke tenke at det er galt av deg å føle deg nedprioritert, altså. Husk at du er i en veldig sårbar situasjon nå, og da har jo vi damer en tendens til å se veldig mørkt på ting og kanskje overdrive bittelitt. Det e rikek noe galt i det, bare vi passer oss så vi ikke gir mannen all 'skyld' for følelsene våre. (Jeg er selv en sånn dame, men har vel lært meg å dempe meg en smule med årene i forhold til mannen min, og skjønner nå at det er ganske stor forskjell på hvordan menn og kvinner reagerer på ulike ting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...