Gå til innhold

Brun utflod


av23

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå lest en del av svarene på noen med samme spørsmål, men er alikevel litt bekymret.

Jeg har brun utflod, veldig brun utflod. Er litt usikker på hvor langt på vei jeg er men tror jeg er 5+1. For to dager siden fikk jeg en ganske sterk smerte som varte i 3 sek ble da livredd nesten helt sikker på at nå mistet jeg det men blødde ikke eller noe, etter det vært noen små stikking og verking å i dag fikk jeg brun utflod. Er veldig bekymret for jeg vil jo gjene beholde det. heldigvis har jeg lege time til mandagen men lurer alikevel på om det er noen som har noen kloke eller beroligende ord til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

jeg opplevde noe igår kveld, masse blankt slim og bitte litt brunt utflod...

Hadde stikking der og da men det gikk fort over...

 

sov lite inatt, og tenkte på at jeg kunne ha en SA.

 

Men idag har jeg faktisk kjent liv, og er i rundt uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Høre egentlig ikke til her inne nå... har vert gjennom 4 spontan aborter... Men pga det kan eg love deg at eg vett endel om forskjellige ting i svangerskapet...

Brun uflod e kjempe normalt!!! Absolutt ingen grunn til bekymring!!

Nesten alle har brun uflod en gang gjennom svangerskapet!!

Det viktigste e å slappe av og nyte tiden!!

Gratulere så mye å kos deg!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Det lettet litt kan du si! :o) Blir nesten litt rar i hode når en sitter å leser her, men veldig ålreight å høre hva andre mener å som har opplevd det samme sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også hatt brun utflod/brunt blod omtrent daglig (men i små mengder - stort sett kun litt på dopapiret et par ganger om dagen) den siste uka (er 5+2), samt litt stikkende smerter i magen siste tre-fire dagene, litt på høyre side. Jeg har tolket stikkingen og smertene som et signal på at ting driver og etablerer seg og at spiren min lager seg navlestreng, og har slått meg helt til ro med det. Testet meg igjen i går med en hjemme-graviditetstest, ettersom den jeg tok for en drøy uke siden var VELDIG svakt positivt (men så var den tatt dagen før forventet mens også), og når gravid-streken kom fram før urinen hadde rukket å trekke opp til kontrollvinduet, og den ble nesten sterkere enn kontrollstreken, slo jeg meg til ro med at alt som skjer med kroppen min sikkert er normalt - ettersom hormonnivået i alle fall helt klart har økt drastisk siste uke. Jeg blør lett fra både skjede og livmor og pleier å ha uregelmessige småblødninger, så jeg regner med det blodet som har kommet har kommet av helt naturlige årsaker :)

 

Og det heter seg jo at en del vil få en blødning rundt tidspunktet for vanlig mensturasjon, så du er sikkert like normal som meg :) Går nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet og hadde bare brun utflod så synes egentlig det er litt dumt at så mange sier at brun utflod er ingenting å bekymre seg over..jeg synes at så lenge du har blødning, enten brun eller lys rød så skal dette sjekkes med legen..brun utflod er gammelt blod som blandes med utflod forklarer sykehuset..men mange har både lyst blod og alt er bare flott..ligamenter og blodkar spirkker ofte de første mnd, men som sagt ; lys eller brunt blod hører egentlig ikke hjemme i et svagerskap, kan være et tegn til en truende abort..jeg ville sjekket dette opp med legen din..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med anonym over her, dumt at brunt utflod blir sagt er vanlig.

Jeg har hatt mange aborter og alle gangene har det vært brunt utflod som har vært tegnet.

Men klart det kan være de som har det og at det går bra, likeså de som har blødninger og at det går bra.

Håper det går bra:O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...