Gå til innhold

Legevakt og GU i dag.....


Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Måtte en tur til legevakten i dag etter at jeg våknet med sterke menslignenede/ krampelignende smerter i magen. Ble selvølgelig livredd, og tenkte med en gang at nå skjer det igjen, jeg mister, for det var akkurat sånn det var sist jeg mistet å....

Men kom nå inn på legevakte veldig fort, og derfra ble jeg sendt videre til gynekologisk avdeling, for innvendig UL. Ventetiden mellom legevakten og Gyn avd, var helt jævli, jeg bare gråt og gråt, og hadde ingen bra tanker i hode mitt, for jeg var så sikker på at dette var slutten på dette svangerskapet.

Men når jeg kom på Gyn så ble jeg møtt av overlegen, som spurte litt også ville han ta en innvendig UL av meg.

Det bildene på UL viste var en plommesekk på 9 mm, men uten hjerteaktivitet, men han beroliget meg at det var helt normalt, for plommesekken skulle være dobbelt så stor før det ble vist hjerteaktivitet.

Så jeg har nok regnet feil, men det er vel sikkert fort gjort,så koko syklus som jeg har hatt etter SA i februar.

Men tror jeg lettet 20 kilo etter at jeg fikk den nyheten jeg fikk, og skal nå tilbake på gyn om 14 dager for og være helt sikker, men overlegen var ihvertfall kjempe positiv, så får vel bare stole på han, for han vet nok hva han snakker om.

 

Moen fler som har opplevd lignende, og som det har gått bra med senere?? Blir jo veldig redd når noe sånt skjer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det:)

 

Ja, får håpe det går bra denne gangen, syntes ikke jeg fortjener og gjennomgå en ny abort ihvertfall....

 

Er litt vanskelig og si hvor langt jeg er på vei, men tror det er sånn ca 5 uker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 6,5 uke fant de bare plommesekken, men uka etterpå så de embryoet som var ved siden av plommesekken, og jeg sitter jeg 30+2 :-)

 

Kan se inne på bildene mine på profilen min hva du kan forvente å se neste gang, og hvor stor ting i mm er for det har jeg skrevet på :-)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Var inne og så på bildene dine, og det var veldig interesant, gleder meg noe helt enormt til neste UL, etter og ha sett dette:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...