Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Likevel har den hevet litt, selv om jeg glemte å ta oppi gjær. Noen som vet hvordan deigen blir eller bør jeg lage ny?
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, jeg ville ikke testet den deigen. Lag en ny, så er du sikker på at lørdagskosen kommer vel i havn. Hvis du ikke gidder det kan det hende du får en god historie å fortelle senere.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Noe sånt jeg fryktet ja ... :-/ Takk for svar anyway :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Den kommer til å bli som betong, hehe... Tror du bør lage ny ja! Du trenger ikke la den heve så mye på forhånd da om du har dårlig tid, bak den rett ut på platen og sett den over dampende varmst vann mens du steker kjøttdeig osv, da hever den seg for littegranne :-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 det var det jeg lurte på om jeg bare skulle la den heve en gang i skuffen, og ta fyllet på, istedet for å heve, så kjevle den ut i skuffen, så etterheve og så ta på fyll...
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 når jeg lager pizza klapper jeg alltid deigen rett ut i langpanna så den hever oppi der mens jeg steike kjøttdeigen... går så fort atte!
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Da blir det Italiensk pizza, som vi nettopp spiste;) godt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå