Gå til innhold

Blir ikke helt klok av dette.

Anbefalte innlegg

Her på BIM siden viste terminkalkulatoren at jeg skulle ha termin den 12 mai når jeg fant ut att jeg var gravid,men i dag viser den plutselig at jeg har termin den 15 mai.

Inne på en svens side har jeg termin den 12 mai og på en engelsk siden den 10 mai og på en dansk side den 17 mai.

Hvordan kan det ha seg at allt regner ulikt?

Skal til jordmor på mandag og skal bli spennende å høre hva hun sier.

Ikke lett å hvite hvilke dager jeg er i lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10752779-blir-ikke-helt-klok-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det har noe å gjøre med at f.eks. babyverden sin kalkulator tar hensyn til lengde på syklusen din, mens legens ikke gjør det. Jeg fikk 25. mai på babyverden, og 22. mai hos legen. Legen min sa at man uansett ikke kan stole 100 % på sykluser, slik at de ikke har dem med i beregningen. Det er først på UL at den "ordentlige" terminen settes. Ikke at det betyr så mye, siden babyen kommer da den vil uansett. :)

Har hatt det samme spørsmålet gående siden jeg var hos legen jeg og... Festlig.. La inn et innlegg på 1.tri om det ikveld faktisk!

Hos legen fikk jeg termin 27mai, han brøy seg ikke om sykluslengde what so ever.. Sa som sagt allerde her, at termin satte man på første ultralyd likevel :s Ble litt satt ut,,..

Men har jo en babycomp som måler syklusen til punkt og prikke og vet garantert at syklus er stabil etc, og termin er 30 mai i flg den.. Eggløsning var 6.sept.. men nå er det jo 27mai som legen satte som får følge meg en stund fremover tydeligvis..

Merkelig dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...