Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Har såååå lysst på en liiiten pils i kveld! Men vil ikke risikere å gjøre noe dumt med tanke på magen til lille... Hva mener dere? Å hvor lenge må jeg la vere å amme etterpå? Holder det med 2 timer når det kun er en 0,33? Er vanlig ringnes, ikke sterk-øl...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Sorry, jeg har valgt å være totalavholds så lenge jeg ammer. Alkohol er svært skadelig. Har du prøvd den nye Munkholm Asia. Den er svingod. Og vørterøl er bra for å få opp melkeproduksjonen. Ja, her fikk du bare sunne alternativer. God kveld!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Sier ikke "ammeguruen" Gro Nylander at et alkoholenhet er ok når man ammer da?
Divinity Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Er alkoholen utav blodet, er den også borte fra melken. Så 3t pr enhet er trygt! 1 enhet er ca 1 glass rødvin.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Du skal ikke drikke alkohol i det hele tatt de 6 første ukene pga levra til babyen
LRMG Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Når til og med Gro Nylander sier det er greit å amme med en alkoholenhet, så hadde ikke jeg bekymret meg. Makan til fundamentalisme på disse sidene da! Blir helt svett jeg. Kos deg med ølen din du, så lenge det ikke er hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå