Gå til innhold

Blir klærne helt tørre med Kombinert vask/tørk maskin??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Alle jeg har hørt som har erfaring sier det samme.

Skikkelig dårlig og klærne blir ikke ordentlig tørre.

Skrevet

Jeg har hatt, vel og merke for noen år siden så er jo mulig at det er blitt bedre.

Men da svidde den neste klærna..... Ble kjempe varme

Skrevet

Problemet med disse er vel at tørketrommelen tar ikke like mye klær som vaskemaskinen, så skal du slippe å ta ut noe må du vaske med halve maskiner...

Vi hadde en slik hjemme for 10-15 år siden og den var kjempe dårlig.

Skrevet

Jeg har hatt det og det er det dårligste kjøpet jeg noensinne har gjort.

Veldig liten trommel og helt elendig tørk:(

Anbefales ikke :)

Skrevet

Jeg har en kombimaskin fra AEG og den fungerer bra. vi har hatt den i fire år. Men vi kan ikke tørke en full maskin, så vi må ta ut noe.

Om du har lite plass kan en kombimaskin være en god løsning, men kjøp et dyrt og kjent merke. Og husk å kjøre skånevask innimellom for å rense maskinen.

Annonse

Skrevet

Vi hadde ikke råd til å kjøpe både tørketrommel og vaskemaskin, så vi kjøpte en kombinert.

Som de sier over her, så har tørketrommelen mindre kapasitet enn vaskemaskin. Så nei, klærne blir ikke helt tørre når du kjører vask og tørk samtidlig. Bruker du bare t-trommel ca halvfull maskin så blir det tørt.

Jeg pleier å kjøre både vask og tørk, også henge opp klærne etterpå. Da blir det ihvertfall fortere tørt, enn å ikke bruke trommel i det hele tatt.

Skrevet

Det var det jeg var redd for. Jeg har hengt opp klær i 2 år nå, og det har egentlig gått bra, men nå blir snuppa 2 år om noe dager og jeg begynner å kjenne at det blir vanskelig for hverdag. Våte været + at hun går på barnehagen, og jeg er sikker på at det blir verre i vinter. Jeg har ikke plass til tørketrommel....hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Jeg har kombinert vask og tørk fra UPO og er fornøyd. Har nettopp vasket en maskin full av håndklær - tørketrommelen har gått i to timer og alt er tørt. Ofte tørker jeg tøyet en time i trommel og så henger jeg det opp - blir tørt på null komma niks og er mykt og deilig :-)

Vasker 8 kg og tørker 5 kg.

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn for ca 10 år siden. Helt elendig, for den koker klærne. Ikke blir de ordentlig tørre heller. Jeg prøvde den noen ganger, men heeelt håpløst. Jeg fortsatte å bruke vaskemaskindelen, og kjøpte tørketrommel i stedet.

Mulig maskinene nå i dag er bedre. Det aner jeg ingenting om.

Skrevet

sier det samme som de over her...elendig...

ifjor kjøpte vi istedet tørkeskap...fantastisk....min beste investering....

tørker en hel maskin på litt over en time....klærne er tørre når neste maskin er ferdig...så hvis dere har plass....

tørkeskap er tingen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...