Gå til innhold

Noen som testet negativt med QR graviditets-test 1 - 2 dager FØR ikm, men som likevel var gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok en QR graviditets-test i dag tidlig som var klart negativ! :-(

Har ikm i morgen søndag!

 

Noen visste sikkert når ikm var men likevel hadde negativ test dagen før ikm dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg testet klart og tydelig positivt med QR, -og det 4 dager før ikm...

 

Men det trenger jo ikke bety at du ikke er gravid, mange tester ikke positivt før flere dager over ikm, uavhengig av åssen merke de har på testen.

 

Så jeg krysser fingrene for deg! Ta en ny test om to-tre dager, kanskje det dukker opp to streker da?? ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan den QR testen er men vet at Clear blue testen er bra. For den viser om testen fungerer og da resultatet etterpå. Å som du sikker vet så lønner det seg med morgen urin, for da har du mest av de hormonene som viser om du er gravid.

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg!!!

Testet negativt med QR en dag før ikm.

Testet svakt positivt med CB to og fire dager etter ikm.. Er nå¨snart 12 uker på vei :)

 

Lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid så testet jeg negativt med QR tesetn 1 uke etter IKM, testet igjen 1 uke etterpå med CB testen og den var klar positiv, så jeg stoler ikke på QR testen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA!

 

Jeg skulle hatt mensen 24.okt, så jeg testet meg første gang 20 okt med QR-testen -> den ble negativ.

Jeg testet meg nok engang med QR-testen den dagen jeg skulle hatt mensen (er veldig kvalm/trøtt) -nok en gang negativ.

Testet meg igjen 2 dager senere med Clearblue digital testen og da var den positiv!!!

For sikkerhetsskyld og for interessens skyld (hadde tilfeldigvis 2 tester igjen) testet jeg meg 2 ganger idag med QR-testen -altså 4 dager på overtid ->nok en gang ikke gravid, men med clearblue (vanlig, ikke digital) er jeg gravid!

 

Skal en tur til legen å få det sjekket, da jeg tidligere har hatt en ex-u...

 

Quick Respons testen Suger!

Prøv heller clearblue digital - der får man et helt klart svar!!!

Lykke til!

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...