Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Mannen min er nordlending med vakre blå øyer og jeg er miks, litt fransk,spansk,marokansk,norsk.... blanda foreldre Mamma har blå øyne,pappa brune og jeg brune og sambo blå så er spent på om lille gutt blir lys eller latino inspirert. Blande barn er søtt:o) Hva med deg?
_anna_ Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 jag er svensk och mannen min halvt svensk halvt jamaicansk ser verkligen fram emot o treffe den lille nu!! termin neste lördag:)
mamita77 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Her er jeg hel norsk og samboer adoptert fra ecuador.. har en gutt fra før med pappa fra chile... så regner med at denne lille prinsessa blir like mørk og nydelig som storebror..
is_rose *overtid* Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er adoptert fra Korea og samboer er hel norsk.
saray Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 jeg er norsk,mann min er halvt marrokansk.har en sønn som er mørk blond med brune øyne og en sønn som er helt lys blond med blå øyne så en hvet jo aldri hvordan barna bli seende ut da.
tshitokk Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Pappaen er fra Kongo og jeg er norsk blondine. Det blir spennende aa se. Og det er sant, som regel er blandingsbarn veeeeeldig pene.
tre+en=4?? Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 hallo! er halvt norsk/ halvt spansk og pappa´n er fra Colombia- blir sá vakre atte :-))
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er helt marokkansk og far er helt norsk, så her blir det blandings....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå