Gå til innhold

TFK Joggster Twister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare hatt gode erfaringer med min..

God og trille og alt!

Har vært i gjennom mange vogner nå er endelig fornøyd!

Eneste som er litt trist er at man ikke kan snu sportsdelen så barnet sitter mot en,. men dette blir man vandt til:)

Lykke til i vognverdenen:)

jeg vurderte også denne vogna, men på butikken sa de at det var mye stress med alle glidelåsene og knappene. Måtte gå over dette med silikon ofte slik at det ikke rustet. De hadde også endel frustrerte kunder som kom inn for å få reparert ødelagte glidelåser. Utenom dette så virker det som en veldig kjekk vogn.

Den er herlig! Hadd flere vogner og denne er min favoritt!!!! Kjøp den i gjennom babyjungle.nl så sparer du noen tusen kroner! Har aldri hørt noen av mine venner med denne vogna klage over glidelåsene så jeg trur ikke det er noe som skjer ofte, hvis i det hele tatt. Vogna er SÅ god å trill, veldig trygg, og skikkelig fin til barnet året rundt!!! Kjøp den og gled deg masse til mange fine trilleturer! :)

Annonse

jeg har ak solgt mi vogn fordi jeg ikke likte alle glidelåsene og glidelåsen som holdt fast myggnettingen røyk og de måtte sende ny skygge fra nederland (kjøpte vogna på babyjungle) heller var ikke gutten vår så glad i å sitte så han ikke så oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...