Gå til innhold

GI OSS MED NEGATIVE TESTER LITT HÅP!!!!


Harmoni

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet positivt mange dager etter IKM, etter mange negative tester? Hvor mange dager over IKM testet dere positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hålt på i et halvt år før jeg testet positiv. Så av og til må man bare smøre seg med tålmodighet.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått mens når du skulle hatt er det bare å teste i vei. Helt opp til tre dager før mens kan en hjemme test vise om du er gravid.

Vet ikke om alle tester gjør det men Clear Blue vet jeg skal virke opp til tre dager før mens, men lønner seg å bruke morgen urinen for da har du mest av de hormonene som gjør tester positive.

 

Lykke til det går nok til slutt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror innlegget ditt blir missforstått HI...

 

Jeg testet negativt helt frem til 5 dager etter IKM, regelmessig syklus. På den 6.dagen kom streken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fint med dere som svarer på smp:) jeg er også veldig nysgjerrig. er på dag 7 etter ikm og forsatt negativ. dere gir oss håp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Jeg er nå 12 dager over IKM og fortsatt tester jeg negativt. Ganske frustrerende!

Håper flere kan fortelle når de testet positivt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst visse som aldri (?) får positive tester, ikke vet jeg grunnen men har lest det flere ganger her inne at man må til legen for å få konstantert graviditet... (vet ikke om det da er ved blodprøver eller hva det er..)

 

Men til syvende og sist.. kommer ikke tanta på en uke eller to hadde jeg nok tatt en tur til legen samme hva for å sjekke. Før i tiden var jo det tegnet man brukte..

 

Vet ikke om det er håp, men krysser fingre for dere (og kan alltids ta dager etter IKM før man tester positivt samme hva. jeg var over 1 uke over da jeg testet så vet ikke når testen slo over fra negativ til positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Harmoni,

 

Jeg er i samme situasjon som deg og lurer veldig på om du har blitt noe klokere. Har du nå fått positiv test?

 

Glad for andre svar også. ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...