Malene88 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg sliter veldig med å finne navn til min lille sønn som kommer i mars 2008. Er det noen som vil hjelpe meg? Mvh spent mamma :-)
Vannmann35 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Gi noen hint om hvilke navn du liker, evt. absolutt ikke liker?
Malene88 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 tja.. ikke for spesiellt, men noe til en liten hjertknuser :-p hehe..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Kan ramse opp noen navn da Heine Henrik Jonas Jesper Johnny Emil Endre Andre Petter Kristoffer Robin Asgeri Hallvard Adrian Vegard Roger Joakim Kim Marius Leo Eirik Mads/Mats Morten Jakob Pål Øyvind Gunnar Normann Per Atle Steinar Egil Stephen Kenneth Lars Elias Thomas Thorbjørn Alexander Daniel Erlend Espen Gisle Gøran Hans Kristian Jan Ove Dag Kjetil Henning Magne Fredrik Harald Runar Bjarne Bjørnar Ronny Patrick Thor Andreas Ole Kunne ramset opp i en evighet..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Lukas Kristian Markus Emir Aleksander Amandus Mikael Erik Kasper Kristoffer Kornelius Felix!
Malene88 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 jeg syns Lucas og Adrian er fint. :-) det er så mange navn som er så "oppbrukt" og som jeg forbinder med venner og kjente. dette er vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå