Gå til innhold

Blør i uke 7, men får ikke komme til legen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er alt for tidlig til å gjøre noe uansett nå. Så du må bre vente å se. Det fikk jeg beskjed om. Arrrgh... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,samme beskjeden fikk jeg.. De har jo rett da. Det er faktisk ingenting de kan gjøre om det går galt. Man blir liksom ikke tatt på alvor før har passert 12 uker,og etter 20 uker er de veldig forsiktige med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør du mye da? noen smerter? Det er sant det, men har lest mye her inne om fålk som har vært på ul fra og med 5 uke. Det er jo litt sykt at det skal være slikt på en måte. Får ingen forsåelse så tidlig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sendt rett på ultralyd da jeg mistet i uke 6. Så slapp jeg å gå å gruble, var veldig greit å få det bekreftet eller evt avkreftet. Det står i retningslinjene ved blødning i svangerskapet at man til ul. Bare stå på ditt du. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat det jeg også mener. Er på ferie i nord norge nå, og om en uke drar jeg søråver. Da skal jeg kontakte fastlegen min. De legene her oppe i nord har null forståelse for noe.. Noen kan til og med sende pasienter hjem me hjerteinfarkt og kreft.. Latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler deg å ta et speil og kikke deg nedentil Jeg har hatt blødninger flere ganger i løpet av svangerskapet og da har det skyldtes rift i slimhinnene i skjeden. Hvis det bare er skjøre slimhinner som er årsaken til at du blør, kan en liten kikk berolige deg.

 

Synes det er trist at enkelte leger ikke viser mer omsorg enn det du har opplevd. Håper du har en fastlege som tar deg på alvor.

 

Er det et privat legesenter du kan kontakte på mandag? Ved private legesentre får du ofte time på dagen.

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :)

 

Har ingen private legesentrer i nærheten her nå, men om en uke er jeg hjemme igjen, så får kontakte legen da. Og håpe på ul...

 

Tusen takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du møter opp på legevakten og sier du vil bli sendt på UL, så forstår jeg det ikke om de nekter deg det. Blødninger i svangerskapet skal jo følges opp, selv om det ikke behøver å være noe galt. Det er jo for ille at du skal gå og engste deg i en uke hvis alt er OK!

Tror sikkert du greier å ordne en UL om du kontakter legevakten direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...