Gå til innhold

Noen som har brukt sykehusdietten her? Med hell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge gikk dere på den, og hvor mye gikk dere ned?

Trente dere masse i tilegg?

Fortsetter under...

Skrevet

det er den med suppen sant? den som advarer mot at om du går ned mer enn 7kg på en uke, må du ta pause?

syns den virker litt ekstrem jeg.

Skrevet

ja det er den ja. Men det er ikke den med kål og slikt. Denne er med gulrøtter og nudler...

Skrevet

gikk ned 3 kg på en uke - de var tilbake 2 uker etter....og så blir man noe sinnsykt lei av den suppa!!!!

Skrevet

tror det er den jeg har hørt om ja, nudler,brekkbønner,osv.

var vldig populær rett etter jeg fikk småen i januar, me ikke hørt om noen som gjennomførte eller anbefalte den i ettertid (men så var dette på nybaktmamma, og likte meg ikke så godt der, så var mer og mer her)

Annonse

Skrevet

Sykehusdiett - 7 dager

en person, person(er) -

På denne suppedietten skal du gå ned min.4,5 kg på 7 dager om du ikke jukser!

Denne suppa kan spises gjennom hele uka (når du er sulten). spis så mye du vil. det er ingen ekstra kalorier, jo mer du spiser, jo mer går du ned i vekt. spis den til frokost, lunsj, osv

Drikke: Juice uten tilsatt sukker (Meierienes Juice), te, kaffe, skummet melk og vann, vann, vann

2 bokser hermetiske tomater

3 store purrer eller en stor spansk løk

kjøttbuljongterninger med vann (pakke med 16 stk- bruk 14 av disse)

1 pakke Mr.Lee nudler

1 pakke stangselleri

2 bokser grønne brekk-bønner, eller 2 pk frosne franske bønner

2 grønne paprika

1 pk 1kg gulrøtter

Slik gjør du:

- Kutt grønnsakene i små biter og ha dem i en kjele

- Løs opp buljongterningene i varmt vann

- hell på tomatene og de andre ingrediensene

- hell på vann til det dekker grønnsakene

- kok til grønnsakene er møre

- krydre som du vil med hvitløk, salt, pepper, persille osv

DAG 1: Spis alle slags frukter utenom bananer. Meloner er flotte og kalorifattige. Spis bare frukt og suppe idag!

DAG 2: Spis deg mett på rå, kokte, eller boks - grønnsaker. prøv og spise grønne blad grønnsaker : salat, spinat osv. IKKE erter, mais, eller tørre bønner. Spis grønnsakene og suppen! Til middag kan du ha 1 bakt potet med smør. Ikke noe frukt idag!

DAG 3: Spis så mye suppe, frukt og grønnsaker du vil. Ingen bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned minst 2 kg.

DAG 4. Bananer og skummet melk. Det vil si, spis minst 3 bananer og drikk så mye melk du kan idag. Kroppen trenger potassium, kalsium og proteiner i dag. Du vil merke mindre sug etter søtsaker. Spis suppe som vanlig.

DAG 5: Biff og tomater. Du kan spise fra 280- 560 gram biff og 4 tomater i dag. spis suppen minst en gang idag!

DAG 6: Biff og grønnsaker. Spis så mye du vil av biff og grønnsaker idag. spis suppen også. Spis biff og masse grønne grønnsaker. Ingen potet.

DAG 7: Brun ris (helsekost foretning) juice uten sukker og grønnsaker. Spis deg mett, og husk og spise suppen. bland kokte grønnsaker i risen hvis du vil.

Etter 7 dager skal du ha gått ned 4,5 til 7,7 kg. ikke gå på dietten igjen hvis du har gått ned mer enn 7,7 kg. da må du vente 2 dager før du begynner igjen.

Du kan bruke dette programmet så ofte du vil. du renser systemet for toksiner og får en følelse av god helse.

Ikke drikk alkohol før minst 24 timer etter at du har avsluttet dietten. dette pga. fettsamling i kroppen.

Denne dietten påvirker folk forskjellig. etter 3 dager vil du få mer energi enn da du begynte, så lenge du ikke jukser. etter noen dager kan du merke forandringer i fordøyelsen. ved forstoppelse kan du spise en kopp \"brand\" eller en annen fiber. selv om du kan drikke svart kaffe med dietten, vil du kanskje føle mindre behov etter koffein etter tredje dag.

Suppen kan spises når du er sulten under de 7 dagene. spis så mye du vil. HUSK - jo mer du spiser av suppen - jo mer fett forbrenner du!

Man kan spise grillet, kokt eller bakt kylling i stedet for biff. absolutt ikke skinn på kyllingen. grillet fisk kan brukes istedet for biff. men bare på en av biff dagene. kroppen trenger den høye proteinen man får av biff.

resept medisin vil ikke påvirke dietten. fortsett med dette programmet så lenge du vilog merk forskjellene både mentalt og fysisk.

IKKE; IKKE; IKKE;

Brød, alkohol, kullsyreholdige drikker (inkludert lett brus, farris osv) Eller stekt mat (utenom biffen. )

GJØR; GJØR; GJØR;

Drikk masse. minst 6-8 glass vann om dagen. pluss en kombinasjon av følgende: svart kaffe, te (uten sukker), juice, (uten sukker) Tranbær juice og skummet melk!

Skrevet

Jeg gikk ned 1kg på en uke.Men gadd ikke gå på den mer enn den ene uka.. Kiloene kom aldri tilbake:) Så jeg har tro på den jeg da.Men man må jo ikke begynne å fråtse etter endt diett. Fortsett å spis sunn mat, og kiloene vil holde seg vekke.:)

Skrevet

Jeg blei dårlig...

Hodepine, svimmel og kvalm.

Suppa er god egenlig, men blei veldig lei av den ganske fort.

Skrevet

På slutten av dag to brakk jeg meg av den suppa, klarte den ikke rett og slett. Jeg anbefaler å kutte ut brød, spiser jeg rug knekkebrød i stedenfor brød så klarer jeg fint å holde vekta.

Skrevet

Jeg har gått på sykehusdietten to ganger (etter begge svangerskapene), og syns den fungerer som en god pangstart på en langsiktig slankekur.Du renser jo kroppen og jeg synes i allefall jeg følte meg mye kvikkere etter denne dietten. Jeg har gått ned 4 kilo begge gangene jeg har gått på den, også har jeg fulgt på med min egen "diett" og gått ned fire til. Suppa er knallgod, men det er klart du blir lei etter en uke med samme suppa.

Jeg brukte også suppa litt innimellom mens jeg fortsatte slankingen uten dietten og tror at det bidro til at det var lettere å gå ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...