Gå til innhold

ENDELIG!!! Jeg har født!!! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødselen var ganske tung jah!! tok 18 timer å få henne ut:) fikk epidural og lystgass....prøvde også akupunktur, men nålene var bare irriterende! :)

skulle egentlig føde på B7, men ble flytta ned etterhvert pga bedøvelse...

men er litt lei av å enda ikke kunne tisse selv...epiduralen ødla det litt for meg sånn sett...så må bruke kateter inntil alt "funker" igjen...en litt lei bivirkning, men hadde ikke overlevd uten, tror jeg! :)

huff da... viste ikke at det kunne skje engang jeg. fikk epidural og lystgass selv jeg. den redda livet mitt:P Jeg har ikke hatt noen problemer i det hele tatt i etterkant. det eneste var at utpressing tiden tok litt lenger tid for meg fordi jeg var såpass bedøvd... Brukte 9 timer tilsammen jeg, så ser på meg selv som ganske heldig til å være førstegangsfødende. men når en blir satt igang går jo fødselen som regel litt fortere. jeg startet med hyppige vonde rier fra første time... hadde bare 1 min mellom dem. så fik epidural tidlig! men men verdt det var det uansett:D når jeg ser tilbake på det nå klarer jeg ikke huske hvor vondt det var engang...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...