Gå til innhold

gravid på p-piller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har gått på p-piller i snart 4 år oghar alltid vært påpasselig med å ta de til rett tid, hver morgen. Det var kun en liten glipp ca midt i brettet men dette var kun snakk om max 8 timer.. kan det være grunnen til at jeg nå er gravid? hmmm, det skal jo liksom kunne gå 36 timer før virkningen ikke er sikker..

 

sjokket men glad :) venter et loette barn i begynnelsen av juni( hvis jeg har regnet riktig da :P

 

har dette skjedd med noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P-piller er ikke 100% sikkert, selv om man gjør alt rett og tar de til rett tid. Og jeg tror noen er mer utsatt enn andre jeg. Jeg venter nr. 3 nå, og både første og tredje har blitt til på p-piller (Trionetta med førstemann, minipillen Ceracette med tredje). Enda jeg vet med meg selv at pillene har blitt tatt til rett tid, og jeg ikke har vært dårlig, kastet opp eller noe i perioden jeg ble gravid.

 

Gratulerer med den lille, skjønner godt sjokket, er der selv enda, 5 dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Lykke til i svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja merkelig med det der... har sjekket ltt rundt på nettet ogdet ervisst ikke bare jeg... er faktisk en god del som har blitt gravid på akkurat samme merke som jeg går (gikk) på...

 

jaja, nå er jeg vel kommet litt over første sjokket og bare prøver å forstå at jeg faktisk skal bli mamma :P og det begynner sakte men sikkert å sige inn på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også det etter at jeg ble gravid på Trionetta første gangen. Syntes nesten at alle jeg pratet med enten hadde samme opplevelse eller kjente noen som hadde blitt gravid på piller (mest Trionetta). Så det er ikke så uvanlig, nei :)

 

Men ønsket og elsket blir barna likevel, om de er aldri så lite planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg jeg, samme gjør samboeren... (som egentlig var klar for barn men som måtte vente pga min studie situasjon) så kanskje er det meant too be :P hehehe... blir i alle fall kjekt :)

 

*glede seg til å se spiren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette vet jeg alt om! Har blitt gravid på pillen ikke mindre enn 2 ganger det siste drøye året jeg! Så mye for den sikre pillen!!

 

Mikael ble til på pillen i september i fjor, og mageboeren nå ble til på pillen i august i år..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...