Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er så veldig usikker på hva jeg skal skrive, første gang jeg hadde sex med ei jente var jeg 11, mange vil kanskje kalle dette å utforske kroppen sin, men vi hadde sex, flere ganger. Fram til vi var rundt 12 år, da flyttet venninna mi til andre delen av landet. Etter dette hadde jeg noen gutte kjærester, såvidt vi holdt hånda og slikt. Da jeg var 17 hadde jeg sex med en som var 2 år eldre enn meg. Det var ikke så mye å skryte av igrunn.. Ikke vondt, men ei heller så veldig godt.. Etter dette har jeg hatt sex med en del menn (var psykisk syk en tid og ga litt faen :/ ) Mange små forhold med mannfolk, rundt min alder. Aldri vært utro mot noen, men heller aldri klart å holde forhold over lengre tid, det er alltid noe som har føltes feil. Og har ingenting irritert meg har jeg alltid funnet noe som irriterer... Jeg har rota litt med noen jenter, aldri noe seriøst, men det føles så mye tryggere. Jeg kan ikke huske å virkelig ha nytt sex med mannfolk fullt ut, men sex med jenter er helt spesielt, spennende, lettere å forstå hverandre (slik jeg har opplevd). Det å ligge i armene til ei jente å se film føles mye bedre enn til et mannfolk. Jeg tror egentlig jeg vet svaret, men hvorfor kan jeg godt kline med gutter? La de gjøre ting med meg, men jeg vil helst ikke gjøre noe med de. Inatt var ei venninne av meg her og vi lå i armene til hverandre på sofaen, sov sammen og hadde det så fint. Jeg følte at dette var helt perfekt. Problemet er jo at hun da selsagt bor 6-7 timer unna meg med tog... Tror egentlig jeg trenger mest hjelp til å sortere hue mitt:p
Gjest ->>- Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Har det noe å si? Definisjonen forandrer vel ikke deg som person, og helt uavhengig av hva du definerer deg som skal du selvsagt ikke ha verken sex eller kjæresteforhold med mennesker du ikke tiltrekkes av.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Uff, du har rett.. Det er mange som vet at jeg er bifil, men likevel er jeg så redd:/ Jeg har vært sammen med gutter hovedsaklig fordi det har ikke skapt problemer eller mas rundt meg. Jeg er fra et lite sted hvor skravla går og rykter er så godt som skrevet i lokalavisa.. Det bor ca 12-14 000 her... Jeg tro kanskje jeg er mest redd...
Gjest ->>- Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Æh, folk aksepterer stort sett det meste ganske kjapt så lenge man ikke lar seg merke ved deres eventuelle forbauselse til å begynne med. Om du skulle innlede et forhold til en kvinne og være dønn åpen om det er det jo ikke så mye å ryktes om; "Jeg så Trine kline med ei daaaame!" gir liksom ikke den helt store effekten om responsen er at "Ja, hun introduserte meg for henne forrige uke" if you get my drift.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skjønner godt hva du mener. Takk for litt støtte:) Jeg får se åssen det går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå