Gå til innhold

xtravaganza vs grete rode??


Entil?

Anbefalte innlegg

har sett innpå her at noen har prøvd xtravaganza,var å snakka med en av de som jobber på vektsentret deres igår,virka som et flott opplegg,fine lokaler,personlige trenere,oppfølging,og en diett som visstnok gjør at du kan gå ned opptil 4 kilo uka til å begynne med,men problemet er at det var kjempedyrt,kosta jo 900 kr imnd å trene der,og denne dietten kosta 630 kr i uka...ble litt skuffa for at det var så dyrt,for dete var noe jeg kunna tenkt meg,men har jo ikke råd til dette når jeg lever av bare studielån...så tenkte grete rode istedet da,det koster vel rundt 1700 kr pr. kurs...altså mye billigere,men jeg vill jo gjerne se effekt ganske fort,noe man gjør med den dietten,mens med grete rode,har jeg forstått at det tar litt lengre tid før du begynner å gå ned..noen som har erfaringer med disse kursene,og hvor mye man kan forvente å gå ned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spis 5 måltider for dag med mye frukt å grønt,ikke last opp på tallerkenen,men sånn passelig.mørke knekkebrød er best.yoplati yoghurt,tror jeg det heter skal du også spise.når jeg gikk så spiste jeg en sånn å 2 knekkebrød til kvelds...

hvis du kjenner noen som har gått på GR så hør om du får låne boka ffor å se på mengdene.dyrt kurs syns jeg også.

jeg går på reductil.391,50 pr mnd.ikke så veldig dyrt,men når jeg da har sluttet å spisa snacks å drikke brus så er det ikke så dyrt alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...