Gå til innhold

Bum genius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) noen som har erfaring med bum genius...one zize?...er den myk og god..og bruker den lang tid p å tørke??...har ikke tørketrommel..,men tørkemulighet på bad, med varme:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er myk og god ja, like myk som Fuzzibunz! Den bruker ikke lang tid på å tørke, selv uten tørketrommel:-)

Skrevet

Er det noen flere som har erfaringer med disse? Jeg lurer også på disse. Har bestilt en for å prøve, jeg kunne jo sende tilbake og få igjen pengene om jeg ikke var fornøyd.

Håper flere skriver om de har erfaring, er helt ny og grønn i denne tøybleie jungelen...

• 2 uker senere...
Skrevet

vi kjøpte tøybleier fra barnashage.no som så så bra ut, og de var jo økologiske og hele pakka. Det ble bare slit med de lange trådene og ungen tissa alltid gjennom... kjøpte en bum genius for å prøve i tillegg til en annen type AIO(all in one bleie) som var en type hybrid(innlegg som sitter fast inni lommen,men mulighet for å legge inn mer..DRYBEES het de. prøvde begge i dag. la rispapri inni drybees en men selv da lakk det ut på siden.. vesla er jo bare 5 uker, men den satt dårlig rundt bena tydeligvis. kan hende jeg ikke satt den på ordentlig da...pluss at jeg tror hun tissa to ganger.. men bum geniusen var jeg veldig fornøyd med der følger det med ett tykt innlegg, ingen lekasjer både på tiss og bæsj og den satt kjempefint på snuppa. veldig myk og god! Har lest mye om AIO bleier og hadde lyst å prøve noen av disse. alle snakker jo om swaddlebees og fuzzibunz.. men synes ikke de sterke fargene eller noen av mønstrene er noe fine... er mer gla i disse pastellfargene. jeg skal iallefall kjøpe flere Bum genius! Hvis jeg skal bruke Drybees mer skal jeg ha ekstra innlegg i. er j oikke dyrt i forhold til de andre siden det allerede følger med innlegg!

Skrevet

Dessuten kan BG brukes i hele perioden siden de er one size. og det er pengesparende!

Skrevet

Jeg har nå prøvd bumgenius og kjøpt meg flere for jeg er kjempe fornøyd. Den holdt til og med som nattbleie til snuppa på 2 år med en ekstra brettebleie som innlegg i tillegg til de som flger med.

De er egentlig kjøpt inn til nye knøttet på 10 uker, men hun synes de var så fine så hun ville ha sånne hun og.

De er jo geniale når de sitter som støpt både på knøttet på 10 uker og snuppa på 2 år.

Og de tørker fort på snora. Innlegget trenger litt lengre tid, men om du har varme på badet og kan henge de der så går det fortere.

Skrevet

Høres strålende ut..takk for gode tilbakemeldinger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...