Gå til innhold

Hører vel egentlig til marsklubben nå jeg...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på UL! Kjempespennende. Ble så glad for å høre at alt så bra ut. Terminen ble også flyttet, til 31. mars. Så strengt talt hører jeg vel til mars jeg nå da, men jeg kommer vel til å fortsette å titte innom her.

Fortsetter under...

Hei. Så gøy at terminen din ble flyttet framover. Når hadde du din egentlige termin? Jeg selv har fått en usikker termin den 28.april. Men i følge mein regning har jeg 28.mars. Greia er at jeg hadde en mulig spontan abort i juli som legen har regnet fra. Men begynner å bli usikker på om det i det hele tatt var det. Jordmor har målt livmoren min og den var like stor som er normalt i 18. uke. Pluss at magen min er stor og pluss at framgang som skjer med mor og barn jeg leser om som skjer hver uke så stemmer det mest at jeg er 18 uker på vei. Jordmor har sendt en tidlig henvisning til ultralyd for å sjekke når min termin er og om de kan høre fosterlyd, for det hørte hun heller ikke. Så med andre ord venter jeg spent på svar. Klem fra en som du kanskje møter i mars klubben etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...