Gå til innhold

Takker for meg..Sees snert igjen


annhelen

Anbefalte innlegg

Hatt blødning i hele går/ dag. Va på toalett for en time siden og da kom alt ut for å si det sånn. Skulle vært 6+3 i dag. Vi tar det veldig fint og merker at lillegutt på 3 hjelper oss gjennom dette. Vi prøver så fort vi er klare igjen. Bør eg gå til legen når eg har hatt SA. Er rhesus negativ! Må eg få sprøyte?? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal du ha sprøyte!!

Ta en tlf til føden med en gang og hør med de hva du skal gjøre..

Den sprøyta skal du ha selv om du har hatt sa,ellers kan du danne antistoffer

 

Det var leit og høre:=(Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt. har nylig vært igjenom akkuratt det samme. det er helt jævlig der og da, men håper du kommer tilbake snart med en ny spire :)

Lykke til - klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, nei alle må ikke ta sprøyte. bare di som har en spesiell blodtype da di kan danne antistoffer som kan gjøre at kroppen avstøter en ny graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

 

Eg ringe Gyn i går for å høre om sprøyte etter SA. Eg er rhesus minus og må da få sprøyte.

Eg mistet i uke 6, men egetlig så var det ikke nødvendig med sprøyte (pga det var i uke 8 at spiren begynte å danne antistoff). Sånn forsto eg det i alle fall. Fikk og en GU som viste at livmorgen var helt tom. Alt såg fint ut innvendig så trøster meg med at den lille spiren hadde en kromosomfeil eller noe. Nevnte og at eg burde vente en ny runde før eg blei gravid igjen, men det var strengt tatt ikke nødvendig. E ganske uvirkelig å ikke være gravid i dag, men var det i går liksom. Vi har hatt en helt okey dag. Blør litt, men som valig mensen egentlig. Vil prøve så fort blødningen gir seg..tror eg....ser det litt an i dagene fremover. Tror vi kan rekke å få en 08 baby uansett...om det blir august eller sep blir spennende å se..Riktig god helg videre til alle (og spesielt til alle andre som har hatt SA eller MA i helgen). Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg som svarte deg angående sprøyta.

 

Det skal du huske,at det var en grunn til at det skjedde.

I de fleste tilfeller er det fordi kroppen gjør seg vekk med noe som ikke er friskt.

Det var det første legen sa til meg når jeg fant ut jeg var gravid.

Naturens gang kan vi desverre ikke gjøre noe med:=/

 

Lykke til videre.Håper du snart er tilbake:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...