Gå til innhold

Bekymret igjen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert vanskelig å svare på, ettersom alt er individuelt, men jeg vil bare høre om det er flere som opplever av symptomene kommer og går litt? De siste par ukene har jeg vært ganske uvel om morgenen, men det pleier å roe seg etter litt frokost. Er ikke så veldig kvalm egentlig, mest uvel. Og ellers er formen fin, selv om jeg er mye trøtt og sliten og har veldig ømme pupper! Merker også litt strekksmerter i magen innimellom. Men de to siste dagene har jeg følt meg mer opplagt, og formen har vært ganske fin egentlig. Puppene er også litt mindre ømme i dag. Er det ikke for tidlig at symptomene gir seg nå? Er 8+1 i dag. Flere som har opplevd noe lignende, eller bør jeg være bekymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst så har jeg det på akkurat samme måte. Er ca 7 uker på vei. Den siste uken har jeg vært i super fin form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har det også sånn som deg. noen dager ligger jeg langflat og er helt kvalm og trett, så gir det seg og jeg går i flere dager uten symptomer. Jeg merker at jeg blir spesielt kvalm hvis jeg ikke spiser. Om morgenen er det verst og det går over i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet mine symtomer og kjente meg urolig og fikk ul , det var dødt..eneste jeg kan si er full magefølesen din..har mistet 4 ganger jeg og alle gangene har jeg ikke blitt sjokkert om du forstår, men når det er sagt varierer symptomene fra dag til dag..håper alt er fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...