Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg hadde sex forrige søndag (21.okt) (han hoppet av i svingen) og tror jeg hadde eggløsning omtrent på samme tid. De siste dagene har jeg følt meg sinnsykt trøtt og småkvalm, har også litt treg mage. Har ikm rundt 5.november tror jeg, tror dere jeg kan være gravid? Trodde selv dette var veeldig tidlig å kjenne symptomer men etter å ha lest litt ser jeg at noen faktisk har symptomer bare dager etter befruktning....

Er det noe vits i å ta test så tidlig? Jeg er veldig usikker siden jeg skal på fest ikveld og er usikker på om jeg bør drikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Symptomene kan du nok kjenne veldig tidlig ja. Å ta test nå ville nok være missvisende. Jeg ville ventet til nærmere neste helg.

Synes du skal dra på festen å være som vanlig jeg. De aller fleste av oss vet jo ikke om vi er gravide før IKM og lever normalt til da.

Men dette må du jo selvsagt kjenne på selv.

Går jo f eks å holde seg til øl, og unngå de sterkere sakene?

Skrevet

Takk for svar.

Tror jeg kjøper en test bare for å vite med meg selv at jeg har gjort det jeg kan for å finne ut om jeg er gravid allerede nå. Hvis den viser negativt (som den etter all sannsynlighet gjør) drar jeg på festen som normalt som du sier.

Jeg drikker aldri noe sterkere enn øl, så tar det som det kommer, og er jeg like småkvalm ikveld som jeg er nå så blir det ikke mange uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...